رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد با هر فرد یا مجموعه‌ای که در این زمینه کوتاهی داشته به شکل مناسب برخورد کنند.

رئیسی خواهان برخورد با اهمال‌کاران حوزه دارو شد

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت، بر پیگیری اجرای مصوبات سفرهای استانی، به عنوان اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: در اجرای این مصوبات، اولویت‌هایی چون اهمیت و ضرورت اجرای طرح، میزان پیشرفت و نحوه تامین منابع آن، در نظر گرفته شود تا نتایج سفرهای استانی برای مردم ملموس و عینی باشد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد ضمن تامین سریع اقلام دارویی مذکور و رفع نیاز مردم، دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری کرده و با هر فرد یا مجموعه‌ای که در این زمینه کوتاهی داشته به شکل مناسب برخورد کنند.

آیت الله رئیسی در ادامه با تقدیر از حضور برخی مسئولان دولتی در جمع مردم و دانشجویان، حضور سایر مسئولان در جمع‌های مردمی و دانشجویی را نیز اقدامی موثر در رفع ابهامات آنان دانست.
رئیسی همچنین بر ضرورت تلاش بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل هر چه سریع‌تر دولت هوشمند تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید