۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
کد خبر: 55395492

سرویس مبارزه با تروریسم عراق در بیانیه‌ای از دستگیری ۷ تروریست در اربیل، سلیمانیه و کرکوک خبر داد.

بازداشت ۷ تروریست در عراق

به گزارش سلام نو به نقل ار ایرنا، در بیانیه‌ دستگاه مبارزه با تروریسم عراق آمده که «دلیرمردان این دستگاه توانسته‌اند با انجام یک سری وظایف موفقیت‌آمیز، بقایای عناصر تروریستی داعش را هدف قرار دادند».
در این بیانیه همچنین آمده است: «با توجه به تقویت اقدامات مشترک و تبادل اطلاعات بین سرویس ضد تروریسم و نیروهای امنیتی منطقه کردستان عراق، دلاوران ما موفق شدند ۴ نفر از تروریست ها را دستگیر کنند که از این میان سه نفر از آنها در استان اربیل و سلیمانیه بازداشت شدند».
دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که یکی از عناصر اصلی گروهک های تروریستی با نام مستعار «ابوحمزه» در استان کرکوک دستگیر شد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

در پایان بیانیه ذکر شده که دستگاه ضد تروریستی عراق با دستگیری دو عنصر تروریستی دیگر که یکی از آنها سلاح، مهمات و مواد منفجره آماده انفجار در اختیار داشت، به مأموریت خود پایان داده است.
با وجود شکست داعش در سال ۲۰۱۷ و پیروزی عراق بر این گروه تروریستی پس از ۳.۵ سال نبرد، بقایای داعش هنوز هم در برخی استان‌ها مشغول تحرک و عملیات تروریستی هستند.
استان‌های دیاله، صلاح الدین، بغداد، کرکوک، سلیمانیه، نینوا و الانبار از مناطق اصلی تحرکات داعش در عراق به شمار می‌روند و تروریست‌ها هر از گاهی در این مناطق به عملیات علیه نیروهای امنیتی و شهروندان غیر نظامی دست می‌زنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید