رییس فدراسیون فوتبال ایران درباره شایعه حذف ایران از جام جهانی گفت: هیچ ایرانی غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که به دنبال حذف تیم ملی کشورش باشد.

اظهارات جدید مهدی تاج درباره احتمال حذف ایران از جام جهانی قطر
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: به شایعات مطرح شده در خصوص حذف تیم ملی فوتبال کشور از جام جهانی قطر توجه نخواهیم کرد چراکه یک موضوع بی اساس است.

مهدی تاج روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان اظهار داشت: زمانی حواشی مربوط به حذف تیم ملی مطرح شد با کارلوس کی روش سرمربی تیم جلسه برگزار و مسایل مربوط بررسی شد.

وی با تاکید بر اینکه به دور از همه هیاهوها به دنبال تدارک و پشتیبانی تیم ملی هستیم ادامه داد: هیچ ایرانی غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که به دنبال حذف تیم ملی کشورش باشد و وظیفه فدراسیون فوتبال نیز تدارک یک تیم ملی قوی و با اقتدار است که با شعار "تا پای جان برای ایران" تلاش خواهیم کرد.

بکارگیری جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی

وی با اشاره به بکارگیری جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی گفت: باید شرایط نکونام در تیم فولاد خوزستان به عنوان سرمربی محترم شمرده شود اما به دنبال تعامل با این باشگاه هستیم چراکه اعتقاد بر این است این انتخاب می تواند به نفع فوتبال ایران باشد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران همچنین با تاکید بر اینکه باید ابزار داوری در فوتبال کشور فراهم شود ادامه داد: اگر لیگ با تماشاگر برگزار می شد برخی از تصمیمات اشتباه داوران در هفته های اخیر با حواشی همراه بود بنابراین استفاده از VAR (کمک داور ویدئویی) ضروری می باشد.

تاج بیان کرد: در خصوص صدور مجوز حرفه ای باید رفع تعلیق شویم که این تعلیق از یکسال به ۲ ماه تبدیل شده و اکنون ۱۵ روز از آن گذشته است.

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان امروز با حضور مهدی تاج رییس‌ فدراسیون فوتبال ایران ، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش جوانان استان و اعضای این مجمع در سال همایش دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد.

ولی الله خسروی تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان بود که از ۲۵ رای اخذ شده موفق به کسب تمامی آرا شد و به مدت چهار سال ریاست هیات فوتبال استان را برعهده گرفت.

خسروی از ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ تاکنون ریاست هیات فوتبال لرستان را برعهده داشت و قبل از وی نیز حیدر بهاروند عهده دار این سمت بود.

همچنین در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان ، مسعود شاهرخی به عنوان نایب رئیس فوتبال آقایان، مهستی ظفریان به عنوان نایب رییس فوتبال بانوان، منوچهر رئوفی به عنوان نماینده باشگاه ها و حامد صیاد منصور به عنوان نماینده هیات ها انتخاب شدند.

ایران در جام جهانی قطر با انگلیس، آمریکا و ولز هم گروه است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید