طبق گفته دادستان عمومی و انقلاب فردیس ۳۸ عضو یک شرکت هرمی بازداشت شدند.

دستگیری ۳۸ عضو یک شرکت هرمی در فردیس کرج

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام خبر شناسایی و دستگیری ۳۸ نفر به اتهام عضویت در شرکت های هرمی گفت: شناسایی اعضای این شرکت هرمی زمانی در دستور کار قرار گرفت که فردی به دادستانی فردیس مراجعه و مدعی شد چند روز است از برادرزاده خود بی خبر است.

حسین ناصرخاکی با اشاره به اینکه بلافاصله دستور شناسایی فقدانی به آگاهی فردیس صادر شد، بیان کرد: ساعاتی بعد از این دستور، محل نگهداری این فرد شناسایی و مشخص شد لذا موضوع به عضویت در شرکت های هرمی مرتبط است.

وی افزود: با حضور پلیس در محل نگهداری، مشخص شد ۳۸ عضو یک شبکه هرمی در آپارتمانی حضور دارند که برخی هم سابقه بازاشت به اتهام مشابه داشتند.

ناصرخاکی با بیان اینکه متهمان تحت نظر قرار گرفته و دستور شناسایی و دستگیری سرشاخه های شرکت صادر شده است، تصریح کرد: طبق بررسی‌ها، اعضای این شبکه هرمی با تبلیغ بازاریابی در سایت‌های اینترنتی اقدام به شناسایی قربانیان خود کرده و پس از مراجعه فرد به محل استقرار، اقدام به گروگانگیری می‌کردند.

وی با هشدار به خانواده‌ها در مراقبت از فرزندان گفت: متاسفانه اعتماد به دوستان و تبلیغ در فضای مجازی فرد را گرفتار این شبکه های هرمی می کند و ضرورت دارند خانواده ها نسبت به این نوع فعالیت ها هوشیار باشند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید