مرزن آباد یکی از شهرهای بسیار زیبای مازندران است که جاذبه‌های زیبایی را در خود جای داده است. یکی از جاذبه‌های زیبای این شهر روستای الیت می‌باشد که در میان دو کوه واقع شده است.

روستایی با قدمت تاریخ بشریت در مرزن‌آباد

سلام نو - سرویس گردشگری: روستای الیت از توابع بخش مرزن آباد شهرستان چالوس، از جمله روستاهای بسیار زیبا و با چشم انداز کم نظیر است. روستایی با مردمانی خونگرم و مهمان نواز، روستایی با صفا و قدیمی در دشتی هموار در میان دو کوه واقع در ضلع جنوبی ارتفاعات علم کوه که قدمتی طولانی دارد.

روستایی با قدمت تاریخ بشریت در مرزن‌آباد

در سمت راست جاده نیز روستای کوچک دزماکوتی با چشم اندازی زیبا قرار دارد که با عبور از این روستا جاده وارد منطقه جنگلی می شود در اینجا شماشاهد جنگلهای انبوه و زیبا و منحصر به فردی هستید که تا خود روستا ادامه دارد. پس از طی مسافتی هفده کیلومتری به ولیردره میرسید اینجا ابتدای حوزه مسکونی روستای الیت است.

روستایی با قدمت تاریخ بشریت در مرزن‌آباد

قدمت روستا

روستایی به قدمت تاریخ بشریت که این را میتوان از سنگ نوشته های اطراف امامزاده و یا از آثار تاریخی بجا مانده در جای جای این روستا به وضوح تشخیص داد، روستایی با مردمانی خونگرم و مهمان نواز، روستایی با صفا و قدیمی در دشتی هموار در میان دو کوه واقع در ضلع جنوبی ارتفاعات علم کوه است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید