تنکابن یکی شهرهای زیبای مازندران می‌باشد که جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این شهر آبشار تودارک می‌باشد که ارتفاعی تقریبا ۴۵ متری دارد.

آبشاری با ارتفاع ۴۵ متری در تنکابن

سلام نو - سرویس گردشگری: آبشار تودارک با ارتفاع تقریبی ۴۵ متر، از آبشارهای زیبای مازندران و دیدنی های تنکابن به‌ شمار می‌رود. آب این آبشار بعد از حدود ۷ الی ۱۰ متر به یک برآمدگی برخورد می‌کند و به‌شکلی دیدنی در هوا پخش می‌شود. برای رسیدن به این آبشار باید از تنکابن به سمت شیرود حرکت کنید و بعد از پل شیرود (به سمت رامسر) و دیدن تابلو لشتو که به سمت جنوب است، به سمت روستای لشتو بروید. پس از طی چند کیلومتر و پس از سه راهی به سمت راست بپیچید و بعد از سه راهی دوم نیز به سمت راست بروید. سپس باید جاده‌ای خاکی و سنگلاخ را طی کنید که حدود ۲۰ کیلومتر تا آبشار فاصله دارد.

آبشاری با ارتفاع ۴۵ متری در تنکابن

این آبشار که از جاذبه های گردشگری تنکابن بوده ، دیدن آن می‌تواند برای هر بازدیدکننده‌ای که راهی بس طولانی پیموده است، لذت‌بخش باشد. همانطور که با دقت چشم می‌گردانیم چشمه‌ای گوارا و روح نواز را مشاهده می‌کنیم که می‌تواند روح و روان هر بیننده‌ای را با ابهتی که در خود سراغ دارد، به تصرف خود در آورد. صبر کنید صدایی گوش نوازی به گوش می‌رسد، صدایی از ریزش نهر آبشار که با پخش دانه‌هایی درشت در اطراف خود منظره‌ای وصف‌نشدنی را برای ما به نمایش درآورده است.

آبشاری با ارتفاع ۴۵ متری در تنکابن

مسیر دسترسی

برای رسیدن به این آبشار باید از تنکابن به سمت شیرود حرکت کرده و بعد از پل شیرود (به سمت رامسر) و دیدن تابلو لشتو که به سمت جنوب است، به سمت روستای لشتو حرکت کنید. پس از طی چند کیلومتر به سه راهی می رسید. بعد از سه راهی به سمت راست بپیچید؛ سپس به سه راهی دیگری می رسید که آن را هم باید به سمت راست بروید و بعد جاده خاکی و گاهی سنگلاخ که حدود ۲۰ کیلومتر تا آبشار فاصله دارد. حدود یک ساعت بعد به آبشار زیبای تودارک می رسید.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید