۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 55395078

یکی از زیباترین مکان های دیدنی شهر انزلی، اسکله تفریحی بندر انزلی می باشد که امکانات زیادی برای تریفح کردن دارد.

اسکله تفریحی بندر انزلی

سلام نو-سرویس گردشگری: یکی از زیباترین مکان های دیدنی شهر انزلی، اسکله تفریحی بندر انزلی می باشد. بندر انزلی به عنوان یکی از شهرهای زیبای شمال ایران شناخته می‌ شود که معماری جذاب و خاصی دارد. آب و هوای بی نظیر، تفریحات آبی متفاوت، میدان های جذاب، خانه هایی با بام های رنگی، صدای کشتی، آواز مرغان دریایی و ... موجب جذابیت و زیبایی بی نظیر این شهر شده است. به طور کلی بندر انزلی را می توانیم به عنوان سومین بندر مهم کشور ایران بشناسیم. اسکله تجاری بندر انزلی یکی از پرکاربردترین اسکله‌ های بنادر کشور می باشد. از نظر میزان بارگیری و تخلیه بار این اسکله کاربرد زیادی دارد.

ویژگی های اسکله تفریحی انزلی

در اسکله تفریحی شهر انزلی تفریحات متفاوتی قرار گرفته است. شما می توانید هر یک از تفریحات اسکله را بر اساس میزان هیجان خودتان انتخاب کنید. انزلی در استان گیلان واقع شده و بعد از رشت به عنوان بزرگ ترین شهر استان شناخته می شود. میزان بارندگی شهر انزلی زیاد است. به همین دلیل این شهر را به عنوان شهر بارانی می شناسند. دروازه اروپا یکی دیگر از نام های شهر انزلی می باشد. بهتر است بدانید که اولین تاسیسات دریایی را در بندر انزلی راه اندازی کرده اند. همچنین اولین خطوط هوایی و اولین پل متحرک در این شهر راه اندازی شد.

اسکله تفریحی بندر انزلی به عنوان یکی از اسکله های مهم شهرهای شمالی شناخته می شود. شما می توانید از تفریحات متفاوت این اسکله مانند جت اسکی، پاراسل، پاراگلایدر، موتورهای چهار چرخ و ... استفاده کنید. آلاچیق های متفاوتی را در این اسکله تاسیس کرده ‌اند که شما برای گذراندن وقت خود و جهت استراحت می توانید از آنها استفاده نمایید. فضای سبزی که اسکله تفریحی دارد یکی از دیگر ویژگی ها و جذابیت های آن می باشد. شما می توانید با گشت و گذار در این فضای سبز از طبیعت بی نظیر اسکله لذت ببرید. ترکیب صدای آواز مرغان دریایی و صدای کشتی های باربری فضای بی نظیری را به این اسکله بخشیده است. همچنین باید بدانید که اگر به غروب آفتاب دریا علاقه زیادی دارید می توانید از این اسکله بازدید کنید.

اسکله تفریحی بندر انزلی

بهترین اسکله انزلی

بوستان ساحلی در کنار اسکله تفریحی

یکی از جاذبه های گردشگری که در کنار اسکله تفریحی بندر انزلی قرار گرفته است بلوار ساحلی انزلی می باشد. این بلوار به ‌عنوان نخستین پارک کشور ایران شناخته می شود که معماری آن بر اساس معماری روسیه است. در سال ۱۳۰۷ بلوار ساحلی انزلی راه اندازی شد و منظره اسکله را جذاب تر نمود. در فصل بهار و تابستان بوی درختان نارنج در این پارک احساس خوبی به بازدیدکنندگان می دهد. می توانید زمان بازدید از اسکله تفریحی شهر انزلی از بلوار ساحلی انزلی بازدید نمایید و از تماشای زیبایی های این بلوار لذت ببرید.

بهترین زمان بازدید از اسکله تفریحی بندر انزلی

اگر مایل هستید از اسکله تفریحی شهر انزلی بازدید کنید باید بهترین زمان برای سفر به این بندر را بشناسید. به طور کلی برای تمامی فصول، بندر انزلی مقصد بی نظیری جهت سفر می باشد. بلوار ساحلی و همچنین اسکله تفریحی در تمامی فصول دیدنی هستند. اما آب و هوای این بندر در فصولی که هوا خیلی سرد و خیلی گرم نباشد بهتر خواهد بود. اگر اهل شنا کردن هستید و می خواهید در ساحل شنا کنید بهتر است که فصل تابستان را برای بازدید از این بندر انتخاب کنید. البته رطوبت زیاد هوا امکان دارد شما را تا حدودی آزار دهد. فصل بهار و پاییز به عنوان بهترین فصل های بندر انزلی هستند.

اسکله تفریحی بندر انزلی

اسکله انزلی

بازدید از اسکله تفریحی انزلی و جذابیت های دیگر انزلی

علاوه بر بلوار ساحلی و همچنین اسکله تفریحی بندر انزلی، تفریحات متفاوتی در این بندر قرار گرفته است. شما می‌ توانید از تفریحات گوناگون مانند سفر دریایی با کشتی میرزا کوچک خان استفاده کنید تا جذابیت سفر خود را چندین برابر نمایید. اگر قصد سفر به بندر انزلی را دارید باید در مورد تمامی تفریحات این بندر اطلاعات کافی کسب نمایید. انزلی یکی از شهرهای های توریستی می باشد که از نظر امکانات اقامتی و تفریحی با شهرهای دیگر متفاوت است. هتل هایی که در این شهر قرار دارند مدرن و قدیمی هستند. رستوران هایی که در شهر انزلی قرار دارند غذاهای محلی بی نظیری را سرو می‌ کنند. سفره های غذا را با شیوه های سنتی پهن می نمایند. در کنار انواع رستوران های سنتی، می توانید از فست فودهای شهر که در بخش های متفاوت هستند استفاده کنید.

آیا اسکله تفریحی بندر انزلی فضای مناسبی برای شنا کردن است ؟

برخی از امکانات متفاوت اسکله تفریحی شهر انزلی موجب شده که بسیاری از خانم ها و آقایان برای شنا در شمال کشور، این اسکله را انتخاب کنند. باید بدانید که فضای اسکله برای شنا کردن مناسب نیست، چرا که شما تنها از روی پل می توانید اسکله را مشاهده کنید و سنگ های اسکله اجازه شنا به شما نمی دهند. در فاصله دورتری از اسکله فضا و پلاژهایی را راه اندازی کرده اند تا شما بتوانید در ساحل شنا کنید. اگر به شنا کردن در سواحل شمال کشور علاقه زیادی دارید می توانید از امکانات تفریحی انزلی استفاده نمایید.

در واقع پلاژهای ویژه ‌ای برای آقایان و خانم ها در این بندر راه اندازی شده است. پاکسازی سواحل بر اساس قوانین مشخص شده ای انجام می گردد. بر همین اساس شما به راحتی و با خیال آسوده می توانید در اسکله تفریحی شهر انزلی شنا کنید. امکانات تفریحی دیگری مانند گشت و گذار در مرداب انزلی، قایق سواری و ... از دیگر مواردی هستند که در سفر خود می توانید از آنها استفاده نمایید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید