۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۳
کد خبر: 55395076

اگر به شنا کردن علاقه زیادی دارید و به انزلی رفته اید باید بهترین ساحل انزلی برای شنا را بشناسید.

بهترین ساحل انزلی برای شنا

سلام نو-سرویس گردشگری: از آنجایی که بندر انزلی یکی از شهرهای ساحلی می باشد سواحل زیادی دارد. اگر اهل شنا کردن در دریای خزر هستید و به انزلی رفته اید باید بهترین ساحل انزلی برای شنا را بشناسید. اولین خطوط برق برای روشنایی، اولین پل متحرک و اولین سالن تئاتر را در این شهر تاسیس کرده اند. خانه هایی که در این شهر ساخته می شوند شیبدار هستند. البته باید بدانید که به دلیل شرایط اقلیمی تمامی خانه های شهرهای شمالی را شیب دار می سازند. سقف خانه های بندر انزلی رنگی می باشد و این ویژگی خانه ها موجب نمای زیبای شهر شده است. صدای پرندگان و صدای کشتی ها در این بندر ترکیب می شود و شما از شنیدن این ترکیب صدا لذت خواهید برد. در واقع باید بدانید که دلیل اصلی محبوبیت بندر انزلی، ترکیب صدای پرندگان و کشتی ها می باشد.

جاهای دیدنی بندر انزلی

به جز سواحل بندر انزلی شما جاهای دیدنی زیادی را در این شهر می توانید ببینید. کاخ میان پشته، برج ساعت، گورستان لهستانی ها، مرداب انزلی و ... را به عنوان جاذبه های دیدنی این شهر می شناسند. ساحل انزلی یکی از قدیمی ترین سواحل احیا شده ای می باشد که در شمال کشور است. تفریحات آبی متنوعی در این ساحل وجود دارد که شما علاوه بر شنا کردن می توانید از تفریحات ساحل هم لذت ببرید. ساحل انزلی به گونه ای است که سلیقه تمامی افراد را جذب می کند. ویو و منظره بی نظیری در این ساحل وجود دارد که بازدیدکنندگان از آن لذت می برند.

معرفی بهترین ساحل انزلی برای شنا

شهر انزلی یکی از شهرهای توابع استان گیلان می باشد که زیبایی های بی نظیری دارد. بهترین ساحل انزلی برای شنا را باید بشناسید تا بتوانید در ساحل شنا کنید. پلاژهای مخصوصی را در این سواحل راه اندازی کرده اند تا شما بتوانید به راحتی در این سواحل شنا کنید. مهمترین سواحلی که در بندر انزلی هستند و برای شنا مناسب می باشند عبارتند از :

۱. ساحل بندر انزلی

به طور کلی باید به خوبی بدانید که ساحل بندر انزلی یکی از بهترین مکان های گردشگری شهر انزلی می باشد. ساحل بندر انزلی شلوغ است و هیجانات زیادی در این ساحل جریان دارد. اگر شما به مکان شلوغ علاقه ندارید می توانید ۲ کیلومتر به سمت غرب بروید تا به قسمت آرام ساحل برسید. سواحل بکر انزلی در قسمت غرب مشاهده می شوند که به اسکله نزدیک هستند. شما با رفتن به بندر انزلی می توانید از این ساحل بازدید کنید و در پلاژ مخصوص شنا نمایید. ساحل بندر انزلی موج شکن های زیبایی دارد که در گذشته برای لنگر انداختن کشتی آنها را طراحی کرده بودند. این ساحل ۴۲ کیلومتر است که از موج شکن غربی آغاز می گردد.

اگر شما به دنبال بهترین ساحل انزلی برای شنا هستید این ساحل برایتان انتخاب مناسبی می باشد. در صورتی که می خواهید به دور از آب و هوای شرجی در این ساحل شنا کنید، بهتر است که فصل بهار و پاییز را انتخاب نمایید. امکانات تفریحی زیادی در این ساحل وجود دارد که شما برای لذت بردن از ساحل می توانید از آنها استفاده کنید. اسکی روی آب، قایق سواری، پلاژهای مخصوص شنای آقایان و خانم ها به عنوان مهمترین امکانات این ساحل می باشد. غروب این ساحل بسیار زیبا است، قدم زدن در این ساحل برای بسیاری از افراد لذت بخش می باشد.

بهترین ساحل انزلی برای شنا

بهترین ساحل انزلی

۲. ساحل جفرود

ساحل جفرود یکی دیگر از سواحل زیبای بندر انزلی برای شنا می باشد. علاوه بر اینکه بومیان از تفریح در این ساحل لذت می برند، گردشگران هم می توانند برای شنا این ساحل را انتخاب کنند. امکانات گردشگری متنوع مانند رستوران ها، کافه ها، زمین فوتبال ساحلی و ... در این ساحل قرار گرفته است. این ساحل پلاژهای شنا دارد و به همین دلیل شما به راحتی می توانید در این ساحل شنا کنید. موتورهای چهارچرخ، جت اسکی و ... از دیگر امکاناتی هستند که در این ساحل قرار گرفته اند. با توجه به امکاناتی که در این ساحل وجود دارد شما به راحتی می توانید در این ساحل شنا کنید.

۳. بهترین سواحل بندر انزلی و مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی

مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی، بهترین ساحل انزلی برای شنا می باشد. این مرکز شامل دو بخش است که یکی از بخش ها برای آقایان و بخش دیگر برای خانم ها می باشد. امکانات زیادی در هر یک از بخش ها وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. سالن ماساژ، کافی شاپ های متنوع، چترهای سایبان، صندلی های آفتاب گیر، اتاق مخصوص برای تعویض لباس، کمدهای هوشمند، فوتبال دستی و ... از جمله امکانات این مرکز هستند. فضای سبز این مرکز زیبا و جذاب می باشد، به همین دلیل شما می توانید از رفتن به این مرکز و تماشای فضای سبز آن لذت ببرید. مجهزترین وسیله ها برای شنا در این مرکز وجود دارند. بر همین اساس شما به راحتی می توانید در این مرکز تفریحی از شنا کردن لذت ببرید.

بهترین ساحل انزلی برای شنا

سواحل انزلی

۴. دهکده ساحلی بهترین سواحل بندر انزلی

یکی دیگر از سواحل بندر انزلی که مناسب شنا می باشد دهکده ساحلی بندر است. در این دهکده امکانات زیادی وجود دارد که هر یک از خانم ها و آقایان می توانند از این امکانات استفاده نمایند. منطقه ای مخصوص برای شنای آقایان و بانوان در این دهکده وجود دارد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید