زن جوانی به نام منیژه که قصد داشت لاغ شود از عطاری قرص هایی برای این کار تهیه کرد اما بعد از خوردن قرص ها در بیمارستان به علت ایست قلبی فوت کرد.

مصرف قرص‌های لاغری جان زن جوان را گرفت / مرد عطار دستگیر شد
به گزارش سلام نو به نقل از اعتمادآنلاین، زن جوان بعد از مصرف کپسول‌های لاغری دست‌ساز فوت و مشخص شد این داروها حاوی ماده مخدر شیشه بود.
مرد عطار که متهم است با فروش قرص‌های لاغری باعث مرگ زن جوانی شده که سال‌ها برای لاغر شدن تلاش می‌کرد، پای میز محاکمه رفت.

متهم که مردی جوان است به زنی قرص‌های دست‌ساز لاغری داده که در آزمایشات پزشکی قانونی مشخص شده حاوی مواد روان‌گردان بوده است. شوهر متوفی با شکایت از مرد عطار خواستار مجازات او شده است.

شوهر منیژه یک سال قبل به پلیس گزارش داد همسرش بعد از خوردن چند قرص لاغری که از عطاری خریداری کرده بود بدحال شده و در بیمارستان جانش را از دست داده است.

او در تشریح جزئیات ماجرا گفت: همسرم سال‌ها بود که می‌خواست لاغر شود. چند بار به باشگاه ورزشی رفت اما بی‌فایده بود. به همین خاطر تصمیم گرفت از عطاری قرص‌های لاغری تهیه کند. منیژه پس از مصرف قرص لاغری بدحال شد. حالت تهوع و استفراغ شدید داشت. به همین خاطر او را بلافاصله به بیمارستان رساندم. همسرم ۱۰ روز در بیمارستان بستری بود اما به خاطر ایست قلبی جان سپرد. من شک ندارم همسرم به خاطر مصرف قرص لاغری فوت شده است. به همین خاطر از مرد عطار که قرص‌ها را به همسرم فروخته شاکی هستم.

با این شکایت تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد و پزشکی قانونی در بررسی جسد، علت فوت را مصرف متامفتامین یا شیشه اعلام کرد.

بازداشت مرد عطار

با افشای این ماجرا عطار ۴۷ساله به نام محمود به اتهام مداخله در امور پزشکی و قتل شبه عمد ردیابی و بازداشت شد؛ اما اتهامش را نپذیرفت.

او گفت: من کپسول‌های لاغری را به تعداد زیادی از مشتری‌هایم فروختم و هیچ مشکلی برای آنها پیش نیامد. مرگ زن جوان ارتباطی به مصرف قرص‌های لاغری ندارد و ممکن است او خودش قبلاً شیشه مصرف کرده و به همین خاطر دچار عارضه شده باشد. من اتهاماتم را قبول ندارم.

در حالی که همسر منیژه گفته بود زن جوان هیچ مشکل جسمانی نداشته و قبل از مصرف قرص لاغری حالش خوب بوده اما بلافاصله پس از مصرف قرص بدحال شده است، کارشناسان پزشکی قانونی به آزمایش کپسول‌های لاغری مرد عطار پرداختند و دریافتند در کپسول‌های لاغری مقداری شیشه وجود دارد.

با افشای این ماجرا پرونده مرد عطار به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و او به اتهام قتل شبه عمد از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست اشد مجازات را مطرح کردند.

سپس مرد عطار که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه متهم ایستاد و اتهامش را نپذیرفت.

او گفت: احتمالاً قربانی قرص‌های لاغری را از عطاری من نخریده است. قرص‌های لاغری من مجوز سیب سلامت داشت و کاملاً گیاهی بود. احتمالاً همسر قربانی به اشتباه مرا به پلیس معرفی کرده است. من هرگز در تهیه کپسول‌های لاغری دست‌ساز شیشه مخدر استفاده نکرده بودم و نمی‌دانم زن جوان چطور فوت شده است. احتمالاً مرگ او ارتباطی با مصرف قرص‌های گیاهی لاغری ندارد.

با پایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید