استقلال در مصاف با آلومینیوم اراک در شرایطی که حریف ۱۰ نفره بود و از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، برنده نشد.

نتیجه دیدار استقلال و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال صفر – آلومینیوم اراک صفر
گل‌: -

امتیاز

استقلال: ۱۰ بازی - ۱۹ امتیاز - رتبه سوم در جدول

آلومینیوم: ۱۰ بازی - ۱۳ امتیاز - رتبه هفتم در جدول

کارت زرد: روزبه چشمی، ارسلان مطهری و جعفر سلمانی از استقلال و اسماعیل شریفات (دو کارت)، مهدی رحمتی و وحید محمدزاده از آلومینیوم اراک

کارت قرمز: اسماعیل شریفات از آلومینیوم اراک در دقیقه ۸۵

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی ۸۹)، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی (سجاد شهباززاده ۸۹)، آرش رضاوند (سعید مهری ۶۰)، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی (ارسلان مطهری ۶۰).

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (رضا جبیره ۶۵)، والنتینو یوئل (اسماعیل شریفات ۶۵)، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا (امیر نوری ۶۵)، محمدرضا آزادی (یحیی بیگی ۸۹)، میلاد فخرالدینی، محمداحسان حسینی.

موقعیت‌های خطرناک
اولین شوت به سمت دروازه در دقیقه ۱۰ توسط مهدی قایدی و از فاصله ۲۵ متری انجام شد که از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۱۶ موقعیت ایده آلی برای رضاوند در داخل محوطه جریمه خلق شد اما تعلل و کنترل نامناسب این بازیکن منجر به از دست رفتن موقعیت گلزنی شد.

جدی ترین موقعیت بازی برای آلومینیوم را یوئل در دقیقه ۱۷ به دست آورد اما شوت این بازیکن از مقابل محوطه شش قدم خوب نبود و توسط کاپیتان استقلال مهار شد.

رضاوند در دقیقه ۲۴ مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او در مسیر به مدافعان آلومینیوم برخورد کرد و در اختیار پورحمیدی قرار گرفت.

در دقیقه ۲۸ محمدرضا آزادی از گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت محکم او توسط حسینی به کرنر رفت. بعد از گذشت ۱۵ دقیقه و در دقیقه ۴۳، مهدی قایدی ضربه فنی خود را روانه دروازه پورحمیدی کرد که توپ با اختلاف اندک از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

در شروع نیمه دوم پیمان بابایی از مقابل محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروازه آلومینیوم کرد که از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۱ شوت بازیکن استقلال به سمت دروازه آلومینیوم اراک به بازیکنان این تیم برخورد کرد که استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما نظر داور مخالف بود.

در دقیقه ۶۴ شوت فنی سعید مهری از مقابل محوطه جریمه آلومینیوم به بیرون رفت. در دقیقه ۶۶ ارسال توپ به روی دروازه استقلال با ضربه سر شیرجه‌ای جبیره همراه بود که در چارچوب نبود.

در دقیقه ۷۱ محمد محبی با شوت محکم از جلوی محوطه هجده قدم شوت زد که پورحمیدی با واکنشی سریع توپ را به صورت ناقص از چارچوب خارج کرد. در دقیقه ۷۲ قایدی از داخل محوطه جریمه مشابه این صحنه را تکرار کرد که پورحمیدی باز هم مانع باز شدن دروازه شد.

در دقیقه ۸۳ ارسلان مطهری صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که ضربه او با واکنش بهتر پورحمیدی دفع شد و در بازگشت هم بازیکن استقلال توپ را به بیرون زد.

اسماعیل شریفات در دقیقه ۸۵ دو بار متوالی مانع از به جریان افتادن بازی شد و داور با دو کارت زرد پیاپی او را از زمین اخراج کرد تا آلومینیوم ۱۰ نفره شود.

در دقیقه ۸۸ مهدی مهدی پور توپ برگشتی به مقابل محوطه جریمه آلومینیوم را شوت زد که توپ به راحتی در آغوش پورحمیدی قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید