اداره کل هواشناسی استان تهران در گزارش امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۱بارش باران در ارتفاعات تهران را پیش بینی کرد.

تهرانی‌ها منتظر باران پاییزی باشند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش باران در ارتفاعات استان تهران همچنین خیزش گردوخاک در بخش‌های جنوبی و غربی از فردا رخ خواهد داد.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و از فردا همراه با افزایش ابرناکی و در ارتفاعات استان گاهی با بارش باران و احتمال رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از فردا تا دوشنبه (۲ آبان) در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش موقت گردوخاک مورد انتظار است.

روز یک‌شنبه (۱ آبان‌ماه) کاهش دما و روز دوشنبه (۲ آبان‌ماه) افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۰ مهرماه) کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۱ آبان‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید