به گفته مهدی محمد نبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، انگلیس و آمریکا از نظر فنی کم آورده اند چون تیم ملی ما در اردوی اخیر خود خوب عمل کرده بود.

فدراسیون فوتبال به خبر حذف ایران از جام جهانی واکنش نشان داد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال می گوید ورود فیفا به بحث حذف تیم ملی از جام جهانی مجاز نیست.

مهدی محمد نبی درباره ایجاد یک کمپین ضد ایرانی و درخواست از فیفا برای حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و اینکه فدراسیون جهانی که مدعی جدایی سیاست از ورزش است، به چنین کمپین‌هایی چه مقدار توجه می‌کند، اظهار داشت: در اساسنامه استاندارد فیفا، فدراسیون‌های عضو و کنفدراسیون‌ها به صراحت ذکر شده ورود به موضوعات از این قبیل نه مشروعیت دارد و نه به لحاظ قانونی می‌توانند ورود کنند.

وی افزود: در کل این مباحث بیشتر مسائلی است که توسط اشخاص کوتاه فکر و فرصت طلب عنوان می‌شود. از طرف دیگر به این دلیل که تیم ملی ما در اردوی اتریش نتایج بسیار خوبی کسب کرد، فکر می‌کنم هم‌گروه‌های ما و تیم‌هایی مثل انگلیس و آمریکا به لحاظ فنی کم آورده‌ و رو به موضوعات دیگر آورده‌اند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت های من ورود فیفا به این مباحث مجاز نیست و از لحاظ فدراسیون جهانی این موارد مردود است. تلاش این افراد هم نا به خردانه است و مورد تایید ورزش نیست. ورزش محل سلامت و جام جهانی یک رویداد بین المللی است که جشنواره ای از ملت‌های مختلف در آن حضور پیدا می‌کنند. به این صحبت‌ها اصلا توجهی نمی‌کنیم.

نبی عنوان کرد: همانگونه که قبلا گفتم برنامه‌های آموزشی و اردوهای تیم ملی برقرار است. ان‌شاءالله ۱۹ آبان در تهران دیداری دوستانه خواهیم داشت که هر زمان قرارداد قطعی شد، نام حریف را اعلام می‌کنم‌. ۲۳ یا ۲۴ آبان نیز تیم به دوحه قطر اعزام می‌شود. برنامه ریزی‌ها شده و مینی کمپ‌های ما در مرکز ملی فوتبال برقرار است. مسیر قانونی و درست را در تیم ملی ادامه می‌دهیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی در جام جهانی نتایجی حاصل شود که رقبای ما دست به کارهای نا به خردانه نزنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید