بنابر گفته مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، بازی برابر تیم خوب گل‌گهر دشوار است و اگر بازیکنانش اشتباه نکنند، می‌توانند دست پر از دیدار با گل‌گهر از زمین خارج شوند.

تارتار به دنبال امتیاز گرفتن از تیم قلعه‌نویی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: امسال همه بازی‌ها سخت است و بازی برابر تیم خوب گل‌گهر دشوار است زیرا این تیم در ۲ یا ۳ سال گذشته، شخصیت خوبی را برای خود ایجاد کرده است. کادرفنی مجرب و پرافتخاری دارند و تیم قابل احترامی هستند.

وی ادامه داد: کار ما سخت است و باید خیلی باهوش باشیم. تیم‌های قلعه‌نویی تهاجمی بازی می‌کنند و با تعداد زیادی حمله می‌کنند. اگر باهوش باشیم، می‌توانیم از فضای ایجاد شده بین بازیکنان گل‌گهر استفاده کنیم. اگر راه‌های نفوذ گل‌گهر را ببندیم و ارتباط خط دفاع و خط حمله گل‌گهر را قطع کنیم، می‌توانیم روز خوبی را پشت سر بگذاریم. بازیکنانم باید تمرکز بالایی داشته باشند و کم‌اشتباه باشند که اگر اشتباه نداشته باشیم، می‌توانیم دست پر از زمین خارج شویم.

تارتار در خصوص کمپین حذف تیم ملی از جام جهانی عنوان کرد: من خیلی در جریان نیستم اما مسئله بی‌اساسی است و معنی و مفهومی ندارد و حق ما حضور در جام جهانی است.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: محروم که نداریم اما هنوز مسعود ابراهیم‌زاده، سعید باقرپسند و سجاد جعفری مصدوم هستند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید