طبق گفته حشمت‌الله خان‌آبادی مسئول برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۵۵۰ محصول از لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در نمایشگاه امسال ارائه شد که ۶۴ اثر از بین ۲۰۰ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

۵۵۰ محصول در نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی ارائه شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حشمت‌الله خان‌آبادی در مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی(ایپاس) گفت: این نمایشگاه که بمدت چهارروز برگزار شد حاصل تلاش بی‌وقفه عده کثیری بود که یک سال برای این نمایشگاه زحمت کشیدند. نمایشگاه امسال حدود ۲۰۰ شرکت‌کننده داشت که اغلب داخلی بودند. این شرکت‌ها علی رغم حواشی ایجاد شده در این نمایشگاه شرکت کردند. البته به علت پروتکل‌های بهداشتی ما حدود ۵۰۰۰ متر مربع از فضای خود را نیز از دست دادیم و تعدادی از شرکت‌کنندگان نیز به علت دستورالعمل‌های بهداشتی در نمایشگاه حضور نداشتند.

وی درباره عملکرد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه امسال۵۵۰ محصول و ۶۴ اثر در بخش ویژه مخترعین و مبتکرین در معرض نمایش قرار گرفتند که این ۶۴ اثر از بین ۲۰۰ اثر انتخاب شده‌اند. همچنین سه نشست علمی به همراه کارگاه‌های آموزشی در همین سالن برگزار شد.

خان‌آبادی درباره اجرای نمایشگاه مجازی ایپاس گفت: علاوه بر پلتفرم نمایشگاه مجازی، از سال بعد کتاب نمایشگاه دیجیتال نیز برای کسانی که نیازمند دریافت این محصولات هستند ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از نکات بارز نمایشگاه امسال، حضور سفرای خارجی و وابستگان نظامی بود که بیشتر از دوره‌های قبل بود و با همکاری اینترپل انجام شد.

همچنین در انتهای مراسم با حضور مقامات انتظامی و مسئولان برگزارکننده نمایشگاه از غرفه‌های برتر این دوره تقدیر شد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید