حمیدرضا سیدی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، از جذب نیروی جدید در ۶ ماه آینده خبر داد و درباره شرایط این استخدامی توضیحاتی داد.

شرکت فرودگاه‌ها ۲۵۰ نفر استخدام می‌کند + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: در شش ماهه آینده، ۲۵۰ نفر جدید با اولویت حوزه عملیات هوانوردی جذب شرکت فرودگاه‌ها خواهند شد.

حمیدرضا سیدی از اخذ سهمیه استخدامی جدید خبر داد و گفت: در شش ماهه آینده، ۲۵۰ نفر جدید با اولویت حوزه عملیات هوانوردی جذب شرکت فرودگاه‌ها خواهند شد.

وی در مراسم گرامیداشت ۲۰ اکتبر روز جهانی کنترل ترافیک هوایی ضمن تبریک این روز، گفت: افتخار می‌کنم، به عنوان یک مراقبت پروازی، همکاری خود را در این صنعت آغاز کردم.

سیدی با اشاره چالش‌های اداره کل کنترل ترافیک هوایی در تأمین نیروی انسانی، اظهار امیدواری کرد؛ با وجود دانشگاه صنعت هواپیمایی کشور و دانشجویانی که به طور اختصاصی در آن آموزش می‌بینند، در آینده از این چالش عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در ادامه از جذب ۲۵۰ نیروی جدید در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تعداد ۲۵۰ نیروی امریه که خدمت سربازی آنها به اتمام رسیده جذب فرودگاه‌های کوچک خواهند شد.

وی در خصوص بحث آموزش در اداره کل کنترل ترافیک گفت: هیچ گونه محدودیتی در این موضوع نداریم و همکاران حوزه کنترل ترافیک با حمایت شرکت فرودگاه‌ها می‌توانند برنامه‌های خود را اجرا کنند.

معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان پای کار صنعت هوانوردی هستند، عنوان کرد: برای تمام فرودگاه‌های کشور از ابوموسی تا اهواز و مشهد اعتبار بهسازی در نظر گرفته ایم و از مدیران فرودگاه‌ها می‌خواهیم تا با جدیت پیگیر امور نیمه تمام باشند.

سیدی تصریح کرد: تمام مدیران شرکت فرودگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی پیگیر مطالبات کنترلرهای ترافیک هوایی و سایر زحمت کشان فرودگاهی و ستادی هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید