با خرید بلیط هواپیما اصفهان از فلای تودی علاوه بر مقایسه قیمت در بازه‌های تاریخی متفاوت می‌توانید بلیط هواپیما تهران اصفهان را با کمترین نرخ خریداری نمایید.

بهترین هتل های اصفهان در نزدیکی جاذبه های گردشگری

اصفهان یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مقاصد توریستی در ایران به شمار می‌آید. جاذبه های گردشگری اصفهان، اماکن تاریخی و تفریحی آن در نوع خود بی نظیر هستند، به همین دلیل است که اصفهان به نصف جهان لقب گرفته است. اصفهان در۴۵۰ کیلومتری تهران قرار گرفته و از ۴۵ دقیقه تا ۹ ساعت مدت زمانی است که برای رسیدن به اصفهان در راه هستید. با خرید بلیط هواپیما اصفهان از فلای تودی علاوه بر مقایسه قیمت در بازه‌های تاریخی متفاوت می‌توانید بلیط هواپیما تهران اصفهان را با کمترین نرخ خریداری نمایید.

خرید ارزان بلیط هواپیما اصفهان

با شروع پاییز و باز شدن مدارس، تعداد مسافران به اصفهان کاهش می‌یابد. خلوت شدن شهر فرصت خوبی را برای بازدید از جاهای دیدنی اصفهان فراهم می‌کند؛ علاوه بر آن نرخ بلیط هواپیما و رزرو هتل هم کاهش چشمگیری دارد. با خرید ارزان بلیط هواپیما اصفهان از فلای تودی، راحت و سریع به اصفهان می‌رسید و فرصت زمانی بیشتری برای گردش در این شهر خواهید داشت.

رزرو ارزان هتل های اصفهان

جاذبه های گردشگری اصفهان در نقاط مختلفی از شهر پراکنده‌اند. در نزدیکی هرکدام از اماکن تاریخی و گردشگری اصفهان، هتل ‌های متنوعی از لوکس گرفته تا اقتصادی وجود دارند. با رزرو ارزان هتل های اصفهان از سایت فلای تودی علاوه بر دسترسی نزدیکی به این جاذبه‌ها، هزینه های سفرتان نیز کاهش می‌یابد و اقامتی فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

رزرو هتل عباسی اصفهان از قدیمی ترین هتل های ایران

هتل مجلل و تاریخی عباسی اصفهان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین هتل های ایران به حساب می‌آید. معماری هتل عباسی اصفهان در نوع خود بی نظیر است، با اقامت در این هتل، تجربه فراموش نشدنی به سبک شاه عباسی صفوی خواهید داشت.

بهترین هتل های اصفهان در نزدیکی جاذبه های گردشگری

با رزرو هتل عباسی اصفهان امکانات متعددی مانند ۴ تالار، کافه و رستوران فرصت مناسبی را برای سرو یک وعده غذایی خوشمزه و شب‌نشینی در باغی زیبا برای شما فراهم خواهد بود. با رزرو آنلاین هتل عباسی از فلای تودی می‌توانید از مجموعه کامل امکانات هتل نظیر خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، فضای سبز، مجموعه آبی، غرفه‌های صنایع دستی و... بهره ببرید. در اطراف هتل عباسی کاخ زیبای هشت بهشت، میدان نقش جهان، سی و سه پل و منار جنبان قرار دارد که با پیمودن مسافتی کوتاه با ماشین یا پیاده به آنها می‌رسید.

هتل کوثر اصفهان در میان هتل های بین المللی

در کنار سه و سه پل هتلی فیروزه فام به نام هتل کوثر اصفهان قرار دارد. این هتل مجموعه‌ای از هتل های بین المللی پارسیان به شمار می‌رود. این هتل دارای ۲۲۵ اتاق در ۷ طبقه است. با رزرو هتل کوثر اصفهان می‌توانید از رستوران هتل، پارکینگ، اینترنت، فضار سبز، آرایشگاه، جکوزی، ماساژ و... در طول اقامت خود استفاده کنید. فاصله نزدیک هتل پارسیان کوثر به سی و سل، بازار بزرگ اصفهان و آکواریوم اصفهان موجب جذابیت این هتل برای اقامت می‌شود.

هتل آسمان اصفهان از بهترین هتل های ۴ ستاره

هتل آسمان اصفهان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره در اصفهان محسوب می‌شود. این هتل در ۱۳ طبقه و مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا ساخته شده است. تنها رستوران گردان در اصفهان، در این هتل قرار دارد. در هتل آسمان اصفهان امکان رزور یکی از اتاق‌ های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سوئیت یک خوابه و رویال وجود دارد.

از خدمات و امکانات هتل آسمان اصفهان می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، استخر، تاکسی سرویس، کافی نت، پذیرش ۲۴ ساعته و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل های ۳ ستاره اصفهان، با خدماتی کمتر نسبت به هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره، دارای قیمت پایین‌تری هستند. در ادامه به معرفی برخی از هتل های سه ستاره اصفهان می‌پردازیم.

هتل شیخ بهایی از هتل های ارزان اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره و تقریبا نوساز اصفهان محسوب می‌شود. نزدیکی هتل شیخ بهایی اصفهان به خیابان چهار باغ و اماکن تاریخی و مهم شهر اصفهان نظیر میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، پل خواجو، مدرسه امام و سی و سه پل موجب محبوبیت در میان مسافران و گردشگران به اصفهان شده است.

از جمله امکانات رفاهی هتل شیخ بهایی می‌توان به رستوران، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰۰ خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل صفوی اصفهان از بهترین هتل های ۳ ستاره

هتل صفوی اصفهان، با معماری خاص و بینظیری که دارد جز یکی از بهترین هتل های سه ستاره اصفهان به حساب می‌آید. هتل صفوی اصفهان در خیابان فلسطین قرار دارد.

با رزرو آنلاین هتل صفوی اصفهان به جاذبه های گردشگری اصفهان نظیر نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، عمارت عالی قاپو، باغ هشت بهشت، کاخ چهلستون و خیابان چهار باغ دسترسی نزدیکی خواهید داشت. امکانات هتل صفوی اصفهان شامل خدمات خانه‌داری، وای فای، صندوق امانات، فضای سبز، خدمات تور، کافی شاپ و... می شود.

رزرو ارزان هتل و بلیط هواپیما اصفهان از فلای تودی

برای بازدید از این شهر دوست داشتنی، پاییز و زمستان ارزانترین زمان سفر به اصفهان محسوب می‌شوند. برای رزرو ارزان هتل های اصفهان از فلای تودی کافی است پس از وارد شدن به صفحه هتل ها، شهر مقصد را انتخاب و تاریخ سفر و تعداد نفراتتان را وارد کنید. برای خرید ارزان بلیط هواپیما اصفهان نیز، پس از مراجعه به سایت و انتخاب اصفهان، تاریخ و تعداد نفرات همراه خود را وارد کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رزرو خود را انجام دهید. در فلای تودی این امکان وجود دارد که نرخ پروازها را در بازه های ساعتی و تاریخی متفاوت، مقایسه کرده و خرید خود را نهایی کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید