جهیزیه ایران در میدان شوش قرار دارد و شما با مترو، تاکسی، اتوبوس و خودروی شخصی به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

از قیمت رقابتی تا تنوع محصولات؛ نگاهی به مرکز خرید جیهزیه ایران

سلام نو – سرویس اقتصادی: این روزها اکثر مشتریان بازار لوازم خانگی زوج‌های جوان هستند، زوج‌های جوانی که می‌خواهند برای زندگی تازه خود جهزیه و لوازم منزل بخرند.

مسئله خرید جهیزیه وقتی مهم‌تر می‌شود که بدانیم کف قیمت خرید لوازم خانگی ایرانی از سی میلیون تومان در سال گذشته به بیش از چهل و پنج میلیون تومان در سال جاری رسیده است. اگر کسی بخواهد جهیزیه کامل‌تر داشته باشد سقف هزینه او می‌تواند به دویست میلیون تومان هم برسد. البته به شرط این که دنبال برند خارجی نباشد.

امروز در بازار لوازم خانگی اجاق گاز بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یخچال و فریز بسته به مدل و برند از ۱۰ تا ۵۰ میلیون، تلویزین از ۶ میلیون به بالا، ماشین لباسشویی و ظرفشویی از ۷ میلیون به بالا است. در چنین شرایطی که کف هزینه حداقلی از جهیزیه مساوی با حقوق نیم سال یا یک سال یک کارگر یا کارمند میان رده است طبیعی است که زوج‌های جوان دنبال بهترین قیمت و کیفیت باشند.

اولین، آخرین و البته مهم‌ترین مقصد بسیاری از کسانی که دنبال خرید جهیزیه هستند شوش است. منطقه‌ای که چند سالی است به جز مرکز خرید فروش کریستال تبدیل به یکی از قطب‌های خرید لوازم خانگی شده است.

در شوش به جز مغازه‌های متنوع چند پاساژ و مرکز خرید هم برای خرید لوازم خانگی و جهزیه وجود دارد. از میان تمام این مراکز خرید بزرگ و کوچک پیشنهاد ما این است که حتما به مرکز خرید جهیزیه ایران بروید؛ یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید شوش و جنوب تهران. اما شاید بپرسید چرا؟

قیمت رقابتی، تنوع و اصالت اجناس

با قیمت بالای لوازم جهیزیه مهم‌ترین اولویت هر کس دسترسی به بهترین قیمت‌ها است. جهیزیه ایران بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری دارد و قصد دارد تبدیل به بورس لوازم جهیزیه شود. در این فضا فروشندگان برای ارائه قیمت کم‌تر و کیفیت بهتر مجبور به رقابت هستند. از مغازه‌دارانی که لوازم خرده ریز آشپزخانه می‌فروشند تا فروشندگان تلویزیون و یخچال همه ناگزیر از ارائه بهترین کیفیت خود هستند.

نکته دیگر تنوع محصولات است. شما نه تنها با هزاران کالای خرد و کوچک برای خرید مواجه هستید، بلکه می‌توانید با مشاهد و مقایسه چند برند معتبر یخچال، گاز و تلویزیون بهترین خرید را داشته باشید.

سه مزیت مرکز خرید جهیزیه ایران برای خرید جهیزیه و لوازم خانگی

سومین نگرانی خریداران جهیزیه اصالت کالایی است که می‌خرند. از قاشق و چنگال تا یخچال این روزها بازار ایران پر از محصولات کپی و تقلبی است. موارد بسیاری پیش آمده که خریداران یخچال و تلویزیون تقلبی خریدند و بعد هم کاری از دستشان بر نیامده است. در جهیزیه ایران شما به نمایندگی اصلی برندهای معتبری مثل جی پلاس، سام، امرسان و دیگر برندهای فعال در بازار دسترسی دارید. از طرف دیگر رویکرد مدیریت بازار نیز میزبانی از فروشندگان معتبر است در نتیجه در خرید اجناس خُرد هم اطمینان خاطر قابل توجهی همراه شما خواهد بود.

دسترسی خوب و پارکینگ عالی

جهیزیه ایران در میدان شوش قرار دارد و شما با مترو، تاکسی، اتوبوس و خودروی شخصی به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. ویژگی مهم دیگر جهیزیه ایران داشتن پارکینگ با ظرفیت بیش از ۲۴۰۰ خودرو است که باعث آرامش خاطر مشتریان می‌شود. پیش از این داشتن پارکینگ اختصاصی به خصوص برای خدمت رسانی به مشتریان، برای مراکز تجاری قدیمی چندان مهم نبود، اما امروز وضعیت فرق کرده است و هر مرکز خرید موفقی به پارکینگی مناسب برای فروشنده و خریدار نیاز دارد؛ به خصوص در جای شلوغی مثل شوش.

فضای مناسب و امکانات رفاهی خوب

این مرکز خرید با بهترین طراحی ممکن ساخته شده و فضای آن برای راحتی خیال خریداران کاملا آماده است. در هر طبقه این مجتمع تجاری ۱۶ واحد سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی موجود است. فضایی ویژه برای نگهداری از کودکان هم در نظر گرفته شده که مربیان آموزش دیده در آن حضور دارند. ۴۸ پله برقی، ۹ آسانسور نفر بر و ۱ آسانسور باری موجود در کل مجتمع موجود است. مسجدی کوچک با محراب و منبر نیز در این مرکز خرید برای عبادت وجود دارد.

نکته دیگر در مورد جهیزیه ایران امنیت فوق‌العاده آن و تیم حفاظت حرفه‌ای است که باعث می‌شود خریداران و فروشندگان از هر نظر احساس امنیت کنند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید