سازمان هواشناسی در گزارش امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۱ از تداوم فعالیت سامانه بارشی در ۸ استان کشور خبر داد و نسبت به سیلاب ناگهانی هشدار داد.

سازمان هواشناسی هشدار داد / احتمال وقوع سیلاب در ۸ استان

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۸ استان از احتمال سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز بارش پراکنده در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی روی می‌دهد و به‌تدریج بارش در این مناطق قطع می‌شود. امروز در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه افزایش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش‌بینی شده است. روزهای جمعه و شنبه هفته آینده در استان‌های واقع در شمال‌غرب،‌ ارتفاعات البرز و سواحل شمالی بارندگی،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما روی می‌دهد.

یکشنبه آینده از شدت بارش‌ها در این مناطق کاسته می‌شود اما همچنان در این مناطق،‌ شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش خواهیم داشت. روزهای شنبه و یکشنبه در شمال شرق و شرق کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. دریای خزر جمعه و شنبه هفته آینده مواج است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید