گیلان به واسطه جاذبه‌های بی‌نظیرش گردشگرا بسیاری را به سوی کشانده است. یکی از زیبیی‌های بی‌نظیر این استان که در شهرستان رودبارز واقع شده است آبشار کلشتر می‌باشد ک بیش از بیست متر ارتفاع دارد.

آبشاری با ارتفاع بیش از بیست متر در رودبار

سلام نو - سرویس گردشگری: آبشار کلشتر که بیش از بیست متر ارتفاع دارد، در جنوب غربی شهرستان رودبار و در روستای کلشتر قرار گرفته است. از این آبشار به‌عنوان یکی از زیباترین آبشارهای گیلان و از جاذبه های گردشگری رودبار یاد می‌شود و دسترسی به آن آسان است. با قرارگیری در جنگل انبوه، تمام فصول سال برای بازدید از این آبشار مناسب هستند، به‌خصوص از اوایل بهار تا نیمه‌های پاییز که آب آبشار به بیشترین حد خود می‌رسد.

آبشاری با ارتفاع بیش از بیست متر در رودبار

نحوه دسترسی به آبشار کلشتر

برای رفتن به آبشار کلشتر باید ابتدا راهی شهر رودبار شوید. بعد از آن با راهنمایی تابلوی نصب شده مسیر کلشتر را پیش بگیرید تا با حدود ۱۰ دقیقه رانندگی به میدان کلشتر برسید. مسیری که پر از درختان زیتون، سرو و کاج است و شما را از همان اول راه مطمئن می‌کند که مقصد مناسبی را برای سفرتان انتخاب کرده‌اید. در همان میدان تابلویی هست که شما را به سمت آبشار هدایت می‌کند. کمی جلوتر ماشینتان را پارک کنید چون باید بقیه راه را پیاده بروید. تقریبا نیم ساعت که پیاده روی کنید به آبشار کلشتر می‌رسید.

آبشاری با ارتفاع بیش از بیست متر در رودبار

مناسب‌ترین فصل سفر به آبشار کلشتر

اگر قصد سفر به منطقه زیبای رودبار و آبشار کلشتر را دارید، باید با بهترین زمان سفر به منطقه آشنا باشید. با توجه به آب و هوای این بخش، بهترین فصل سفر به آبشار کلشتر و منطقه رودبار زیتون، فصل بهار و پاییز است. در تابستان گرمای هوا در کنار رطوبت شمال، اذیت‌کننده خواهد بود. از طرفی در زمستان نیز سرمای هوا می‌تواند دردسرساز باشد. البته در تابستان برای سفر به مناطق ییلاقی و ارتفاعات رودبار مشکلی وجود ندارد و اتفاقا بهترین زمان سفر به ییلاقات گیلان، تابستان است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید