لنگرود یکی از شهرستان‌های زیبا و پر جاذبه گیلان است که زیبایی‌های فراوانی را در خود جای داده است. یکی از جاذبه‌های زیبای این شهر روستای دیوشل می‌باشد که گردشگران بسیاری را به خودش جلب کرده است.

دیوشل ؛ روستای پر جاذبه لنگرود

سلام نو - سرویس گردشگری: دیوشل، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان لنگرود در استان گیلان ایران است. این روستا در مسیر اصلی بین لنگرود و لاهیجان و در دو کیلومتری شهر لنگرود واقع است و از مکان های دیدنی لنگرود به حساب می‌آید. بهترین جاذبه گردشگری روستای دیوشل کوه عطاکوه است. این کوه از آبشارهای منحصر به فردی تشکیل شده‌ است. بخش عظم این کوه را باغ‌های زیبا چای و درخت‌های میوه تشکیل داده‌اند.

دیوشل ؛ روستای پر جاذبه لنگرود

نکات ضروری:

فصل سفر : نیمه اول سال سختی مسیر : آسان نیاز به پیاده روی : دارد مسیر خاکی : دارد مجوز برای بازدید : ندارد خطرات : ندارد

دیوشل ؛ روستای پر جاذبه لنگرود

این کوه از آبشار های منحصر به فردی تشکیل شده است . بخش عظم این کوه را باغ های زیبا چای و درخت های میوه تشکیل داده است . همچنین مقبره امام زادگانی در این کوه وجود دارد . یکی دیگر از جاذبه های دیوشل مرداب آن می باشد که منظره بی نظیری با درختان بزرگ و جنگل اطراف مرداب همچنین مجموعه ورزشی کنار مرداب منطقه تفریحی بی نظیری برای گردشگران به وجود اورده است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید