لنگرود یکی از شهرهای زیبا و پرجاذبه گیلان است که به واسطه این زیبایی‌ها گردشگران بسیاری را به خودش جلب کرده است. یکی از زیبایی‌های حیرت‌انگیز این شهر تالاب چاف می‌باشد که در ارتفاع منفی ۲۵ متری از سطح دریا قرار دارد.

چاف ؛ تالابی در ارتفاع ۲۵ متری از سطح دریا

سلام نو - سرویس گردشگری: تالاب چاف در حاشیه شهرستان چاف و ۱۳ کیلومتری شمال شرقی شهر لنگرود، در ارتفاع منفی ۲۵ متری از سطح دریا قرار دارد. تالاب چاف از جهت شمال به روستا تازه آباد چاف، از جهت شرق به دریای خزر و از غرب و جنوب به روستا چاف منتهی می‌شود. در این تالاب زیبا شکار ممنوع است، با این حال یکی از جاذبه های گردشگری لنگرود به شمار می‌رود و مردم اکثرا برای تفریح به این نواحی سفر می‌کنند. وسعت تالاب در حدود ۸۰۰ هکتار است.

چاف ؛ تالابی در ارتفاع ۲۵ متری از سطح دریا

ویژگی آب و هوایی تالاب

منطقه چاف؛ با وجود سرسبزی با موقعیت مکانی در نزدیکی دریا دارد، از آب و هوای معتدل و مرطوب برخوردار است؛ بنابراین گردشگران این نواحی را در برنامه‌ سفر خود قرار می‌دهند.

چاف ؛ تالابی در ارتفاع ۲۵ متری از سطح دریا

جاذبه‌های گردشگری تالاب چاف

امروزه این تالاب زیبا با وجود انواع پرندگان مختلف به منطقه‌ی گردشگری بی‌نظیری تبدیل شده است که بسیاری از مسافران برای دیدن آن به شهر لنگرود سفر می‌کنند. شما علاوه بر دیدن زیبایی این تالاب می‌توانید از جاذبه‌های دیگر شهر لنگرود نیز بازدید کنید و خاطرات خوب و خوشی از سفر به این شهر را در ذهن خود ثبت کنید.

ساحل ماسه‌ای و رودخانه‌ی زیبای چمخاله از دومین قطب توریستی در نزدیکی شهر لنگرود به حساب می‌آید که بازدید از آن خالی از لطف نیست؛ چرا که از دیرباز گردشگران و مسافران بسیاری این منطقه را برای مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کردند.

طبیعت زیبای لیلاکوه در نزدیکی ساحل لنگرود، اکثر گردشگران و طبیعت دوستان را مجذوب خود کرده است.

علاوه بر آن پل خشتی معروف لنگرود که نماد شهر است می‌تواند نمونه‌ای از جاذبه‌ی تاریخی و دیدنی این منطقه باشد.

یکی از جاهای زیبا و بکر در شهر لنگرود وجود دریاچه کومله است. بازدید از این منطقه‌ی زیبا می‌تواند حس خوب و دل‌نشینی را به شما منتقل کند.

پارک جنگلی کوهستانی و پوشیده به رنگ سبز مناظر خیره‌کننده‌ای ایجاد کرده است. حتما تفریحی در پارک جنگلی خرما در شهر لنگرود داشته باشید.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید