لنگرود یکی از شهرهای زیبای گیلان است که به واسطه زیبایی‌هایش گردشگران زیادی را به خودش جلب کرده است. یکی از زیبایی‌های بی‌نظیر این منطقه آبشار مار میشو می‌باشد که ارتفاعی حدود ۱۰ متر دارد.

آبشاری با ارتفاع ۱۰ متر در قلب لنگرود

سلام نو - سرویس گردشگری: آبشار ماهی مشو یکی از جاذبه‌های توریستی اتاقور و از دیدنی های لنگرود است، که عدم عبور ماهی به سمت بالای آبشار به ماهی مشو معروف است. همچنین وجود سنگ‌های قرمز در حوضچه غار مانند آبشار منظره زیبایی به چشم می‌آید. ارتفاع این آبشار حدود ۱۰ متر است و حوضچه آن دو متر عمق دارد.

آبشاری با ارتفاع ۱۰ متر در قلب لنگرود

آبشاری بدون ماهی

لازم است بدانید که نام ماهی مشو به مکانی اشاره دارد که ماهی در آن زیست نمی‌کند و این اسم را مردم محلی بر این آبشار گذاشته‌اند. ارتفاع ۱۰ متری آن سبب شده تا آب به اطراف پخش شود و حس طراوت را به گردشگرانی هدیه کند که از راه دور و نزدیک به آنجا آمده‌اند. در زیر آبشار ماهی مشو حوضچه‌ای می‌بینید که ۲ متر عمق دارد و با آبتنی کردن در آن از تک تک لحظات خود لذت می‌برید. وجود سنگ‌های قرمز در کنار حوضچه سبب شده تا زیبایی خاصی در فضا ایجاد شود و یک صحنه‌ی رویایی را ایجادکند، گویی که به تماشای یک تابلوی نقاشی ایستاده‌اید. درختان بلند، صدای آواز پرندگان و آب و هوای خنک سبب شده تا از وجود این همه زیبایی لذت ببرید و با طبیعت‌گردی یک خاطره‌ی تکرار نشدنی را برای خود و همراهانتان خلق کنید.

آبشاری با ارتفاع ۱۰ متر در قلب لنگرود

آب آبشار ماهی مشو در مسیر خود از دریاچه‌ای عبور می‌کند و رودخانه‌ای را تشکیل می‌دهد و با رود شلمانرود یکی می‌شود. این آبشار در طول مسیر خود از دره‌ای عمیق عبور می‌کند و از میان صخره‌های بزرگ و کوچک می‌گذرد و در نهایت به دریا می‌ریزد. در فصل تابستان آبشار ماهی مشو به یک مکان دنج برای شنا تبدیل می‌شود و ساکنین این و حتی گردشگران تور گیلان برای آبتنی به آنجا می‌روند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید