۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 55394531

مرکزهای خرید جزیره کیش بی‌نظیر هستند مسافران و گردشگران بسیاری تمایل دارند بدانند ساعت کار پاساژ مروارید کیش به چه صورت است.

ساعت کار پاساژ مروارید کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: ساعت کار پاساژ مروارید کیش از جمله موارد مهم برای انجام خریدی هیجان‌انگیز از این مرکز خرید به شمار می‌رود چرا که با توجه به شرایط آب‌وهوایی و اقلیمی جزیره، مرکز خرید مروارید نیز مانند دیگر مراکز خرید و حتی مراکز خصوصی، دولتی و اداری آن در دو بازه صبح تا ظهر و عصر تا شب فعال هستند و بایستی در همین دو بازه زمانی به آن‌ها مراجعه کرد. پاساژ مروارید در میان مراکز متعدد و متنوع خرید کیش از پاساژهای محبوب و پر طرفدار در میان مسافران و ساکنان محسوب می‌شود و در ادامه به ساعت فعالیت این مرکز خرید خوب می‌پردازیم.

پاساژ مروارید کیش

پیش از اینکه اطلاعاتی درباره ساعت کار پاساژ مروارید کیش کسب کنیم بهتر است راجع به این مرکز خرید خوب و کاربردی بیشتر بدانیم، مروارید با ۲۹۰۰۰ متر مربع وسعت دارای ۲۰۸ واحد تجاری است و فارغ از اینکه مرکزی برای خرید محصولاتی چون لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی، مواد غذایی، ابزار آلات، پوشاک و کیف و کفش است، با داشتن یک کر مرکزی که به هنر سنگ کاری، گچ کاری و مس کاری مزین شده به عنوان یک نقطه گردشگری نیز برای مسافران جذابیت دارد.

ساعت کار پاساژ مروارید کیش و واحدهای تجاری آن که در ۸ بازارچه با نام‌های زیبای آریا، آریانا، ایران، بیستون، پارس، پاسارگاد، پرسپولیس و تیسفون قرار دارد برای شمار زیادی از مسافران جزیره کیش مهم است، چرا که این پاساژ کالاهایی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب و درخور توجه به مشتریان عرضه می‌کند و همین امر سبب شده به عنوان یک مرکز خرید مقرون به صرفه و اقتصادی برای مسافران و البته ساکنان کیش محسوب شود. یکی از نیکی‌های این پاساژ بزرگ و دیدنی وجود رستوران و کافه در آن است و مراجعه کننده می‌تواند در یک فضای صمیمی و گرم غذا و نوشیدنی خوشمزه صرف کند.

ساعت کار پاساژ مروارید کیش
بازارچه پارس پاساژ مروارید کیش

ساعت کار مرکز خرید مروارید کیش

در راستای ساعت کار پاساژ مروارید کیش بایستی گفت که این مجموعه بزرگ با ۱۲ ورودی در سال ۱۳۷۳ در بلوار مروارید ساخته و به مرور به یکی از مشهورترین مراکز خرید و پاساژهای کیش تبدیل شده است. پاساژ مروارید در روزهای تعطیلات نوروزی یعنی از اول تا سیزده فروردین‌ماه به صورت یکسره و کامل از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ مشغول به کار است و به مشتریان وفادار و مسافران جزیره خدمات ارائه می‌دهد، در باقی سال در دو بازه زمانی صبح و عصر فعالیت دارد و در بازه‌ای از ۹ صبح شروع به کار می‌کند و تا ۱۳:۳۰ خدمات ادامه پیدا می‌کند و در بازه‌ای دیگر از ساعت ۱۷:۳۰ مجدد شروع به فعالیت می‌کند و در ۲۳، ساعت کاری تمام می‌شود.

در نهایت مطلع شدیم که ساعت کار پاساژ مروارید کیش به چه صورت است و این پاساژ بزرگ و قدیمی چه اقلام جذابی را به فروش می‌رساند. بدون شک رفتن به این مرکز خرید یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در سفر به جزیره کیش انجام داد از این جهت که می‌توان با تهیه لیستی از وسایل و کالاهایی که مورد نیاز است در ساعات کاری این مجموعه به آن مراجعه کرد و با خیالی آسوده یک یک موارد را با کیفیت زیاد و قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمود و با دستانی پر و کوله باری از خاطره و دل خوشی به محل اقامت خود بازگشت.

ساعت کاری پاساژ مروارید در یک نگاه:

۹-۱۳:۳۰

۱۷:۳۰-۲۳

نشانی پاساژ مروارید کیش: استان هرمزگان، کیش، بلوار مروارید

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۸۸۸۸

با توجه به اینکه مرکز خرید مروارید از جمله پاساژهایی محسوب می‌شود که کالاهای ارائه شده در آن با کیفیت عالی و قیمت معقول به فروش می‌رسد، بازدید و خرید از آن را پیشنهاد می‌دهیم.

ساعت کار پاساژ مروارید کیش
بازارچه آریا پاساژ مروارید کیش
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید