ماسال یکی از شهرهای کوچک اما بسیار زیبای استان گیلان است که به واسطه زیبایی‌هایش گردشگران زیادی را به خودش جلب کرده است. یکی از زیبایی‌های این شهر آبشار رامینه می‌باشد که ارتفاعی حدود ۱۰ متر دارد.

آبشاری  مخفی با ارتفاع ۱۰ متر در جنگل‌های ماسال

سلام نو - سرویس گردشگری: ماسال شهر کوچکی است که به آبشارهای متعددی که دارد مشهور است. یکی از آبشارهای معروفی که در این منطقه وجود دارد آبشار رامینه است. این شهر کوچک آبشارهای زیادی دارد که یکی از آن ها آبشار رامینه است، این شهر کوچک آبشارهای زیادی دارد که بتوانید ساعت ها در کنار آنها آرامش بگیرید. برای دسترسی به این آبشار باید به بالادست جاده اصلی درست در دل جنگل بروید. این آبشار پر از آب است و با شیب تندی فرود می ریزد، قرار گرفتن ان در دل طبیعت سبب به وجود آمدن چشم اندازی بکر و ویژه نیز شده است.آبشار رامینه یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی ماسال است که در دل جنگل پنهان شده است. طبیعت بکر اطراف این آبشار آن را به مکانی رویایی و دیدنی تبدیل کرده است که بدون شک ارزش حداقل یک بار دیدن را دارد. برای دیدن این جاذبه باید جاده رامینه ماسال را در پیش بگیرید و قبل از اسبه ریسه، با پای پیاده راهی ابشار شوید.

آبشاری  مخفی با ارتفاع ۱۰ متر در جنگل‌های ماسال

آبشاری خروشان در ییلاق رامینه ماسال

بهشت ماسال دیدنیهای بسیاری دارد که یکی از آنها ابشاررامینه است. اگر گذرتان به شهرستان ماسال و ییلاق رامینه ماسال افتاد، پیشنهاد میکنیم حتماً سری به این آبشار زیبا و دیدنی بزنید. البته جاذبههای طبیعی این منطقه به قدری زیاد است که نیاز به یک تور گردشگری یک روزه یا چند روزه دارد. در اینصورت میتوانید در کنار آبشار از ییلاقهای زیبای این منطقه نیز به طور کامل دیدن کنید.

ابشاررامینه حدود ده متر ارتفاع دارد و در میان جنگلی بکر و درختان انبوه قرار گرفته است. طبیعت اطراف این آبشار خروشان به حدی زیبا و دست نخورده است که میتواند تجربهای کاملاً متفاوت از بازدید یک آبشار برای شما به همراه داشته باشد. کافیست دل به جاده بزنید و به طرف رامینه ماسال حرکت کنید. با رسیدن به این آبشار متوجه میشوید چرا نام رامینه (یعنی آرامش و سرزندگی) به آن اختصاص داده شده است.

آبشاری  مخفی با ارتفاع ۱۰ متر در جنگل‌های ماسال

آبشار رامینه در کجا قرار دارد ؟

برای رفتن به این آبشار باید ابتدا به ماسال بروید و سپس به سمت به سمت جاده رامینه ماسال پیش بروید. قبل از این که به منطقه اسبه ریسه برسید میتوانید آبشار را پیدا کنید. البته این آبشار از جاده حدود ۳۵۰ متر فاصله دارد و به دلیل مسیر پرشیب آن لازم است حدود ده دقیقه پیادهروی کنید تا به آن برسید. البته مطمئن باشید تماشای ابشاررامینه و گردش در طبیعت اطراف آن، ارزش این پیادهروی را دارد. اگر میخواهید برای چند روز در منطقه ماسال بمانید پیشنهاد میکنیم قبل از به راه افتادن، محل اقامت خود را مشخص کنید. برای این کار میتوانید از ویلا رابط کمک بگیرید و تمام ویلاهای منطقه ماسال را به صورت آنلاین بررسی کنید. در واقع این آسانترین راه برای اجاره ویلا در شمال و خصوصاً مناطق پرطرفدار مانند ماسال است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید