شیراز یکی از شهرهای تاریخی ایران می‌باشد که به واسطه زیبایی‌های بی‌نظیرش گردشگران زیادی را به خودش جلب کرده است. گردشگران می‌توانند در اقامتگاه‌های مختلف این شهر ساکن شوند اما زیباترین قامتگاه این شهر اقامتگاه بوم گردی عمارت هفت رنگ می‌باشد که قدمت آن به دوران پهلوی بازمی‌گردد.

اقامتگاهی هفت‌رنگ در بافت قدیمی شیراز

سلام نو - سرویس گردشگری: اقامتگاه بوم گردی عمارت هفت رنگ در بافت قدیم شهر شیراز، استان فارس واقع شده است که در اواخر سال ۱۳۹۷ بازسازی و افتتاح شد.

عمارت هفت رنگ شیراز در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به عنوان اقامتگاه بومگردی آغاز نمود. قدمت این بنا به دوران پهلوی باز می گردد که در بافت قدیم شهر در محله آستانه واقع شده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی، فرهنگی و مراکزخرید اشاره نمود.

اقامتگاهی هفت‌رنگ در بافت قدیمی شیراز

معماری اقامتگاه

معماری عمارت دارای فضای دالان ورودی و عمارت شرقی و غربی، حیاطی که با حوض آبی به زیبایی آراسته و با صدای فواره گوشنواز شده است. این مجموعه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

خانه بومی عمارت هفت رنگ دارای ۱۲ باب اتاق به صورت ۴ اتاق دو تخته، ۶ اتاق سه تخته، ۲ اتاق چهار تخته می باشد، برخی از اتاق دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند، مهمانان سایر اتاق ها باید از سرویس بهداشتی و حمام داخل حیاط به صورت مشترک استفاده نمایند.
عمارت هفت رنگ خانه ای متعلق به دوره پهلوی اول در بافت قدیم شهر شیراز در محله آستانه با بهترین دسترسی به سایت های تاریخی و فرهنگی و مراکز خرید می باشد. این عمارت دارای معماری سنتی ایرانی با پنج دری شاخص از آن دوران می باشد که اقامت در اتاق های این عمارت و بازی نور شیشه های رنگی برای میهمان بسیار خاطره انگیز است معماری عمارت دارای فضای دالان ورودی و عمارت شرقی و غربی می باشد و حیاط که با حوض آبی به زیبایی آراسته و با صدای فواره گوش نواز شده است و همچنین به مناسبت های خاص رویدادها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی میزبان هنرمندان و هنردوستان از سراسر ایران و جهان بوده است.

اقامتگاهی هفت‌رنگ در بافت قدیمی شیراز

امکانات و خدمات

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی عمارت هفت رنگ برای رفاه مسافران در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تورهای گردشگری، اینترنت و وای فای، سیستم سرمایشی و گرمایشی ( شوفاژ، اسپیلیت )، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی ( ایرانی و فرنگی ) و حمام، رستوران با پخت غذاهای اصیل شیرازی، شربتخانه با انواع دمنوش و عرقیجات شیرازی و نورپردازی محیط و ... اشاره کرد.

ویژگی جغرافیایی

اقامتگاه بوم گردی عمارت هفت رنگ در استان فارس، شهر شیراز، سه راه آستانه، آخر خیابان حسینی قرار دارد.

اقامتگاهی هفت‌رنگ در بافت قدیمی شیراز

جاذبه‌های گردشگری

شهر شیراز دارای آثار طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی بسیاری نظیر تخت جمشید، مقبره کوروش، آرامگاه شاعران برجسته همچون حافظ و سعدی، آرامگاه احمد بن موسی کاظم ( شاه چراغ )، مسجد نصیرالملک، دروازه قرآن، ارگ کریم خانی، باغ نارنجستان قوام، باغ دلگشا و... را در دل خود جای داده، جاذبه های گردشگری فراوان این شهر و آب و هوای مطبوع آن می تواند خاطرات جذاب و دلچسبی را از این سفر به یادگار گذارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید