۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
کد خبر: 55394336

اگر می ‌خواهید در سواحل استان گیلان شنا کنید باید بهترین ساحل گیلان برای شنا را بشناسید. تعداد سواحل شنا در این استان زیاد است.

بهترین ساحل گیلان برای شنا

سلام نو - سرویس گردشگری: استان گیلان سواحل زیادی دارد که هر یک از این سواحل دارای امکانات اقامتی و تفریحات متفاوتی می باشند. اگر می ‌خواهید در سواحل این استان شنا کنید باید بهترین ساحل گیلان برای شنا را بشناسید. امکانات متفاوتی مانند جت اسکی، پاراگلایدر، موتورهای چهار چرخ، شاتل، قایق سواری، پاراسل و ... در این سواحل ارائه می شوند. شما می توانید هر یک از این امکانات را بر اساس سلیقه و هیجانی که دارید انتخاب کنید.

معرفی بهترین ساحل گیلان برای شنا

در این مطلب می خواهیم بهترین ساحل گیلان برای شنا برای شنا را معرفی کنیم. برخی از بهترین سواحل استان گیلان که برای شنا کردن گزینه مناسبی هستند عبارتند از :

۱. ساحل گیسوم

ساحل گیسوم به عنوان یکی از سواحل زیبای استان گیلان برای شنا می باشد. این ساحل در شهرستان تالش قرار گرفته است. مسیری که شما باید برای رفتن به ساحل گیسوم طی کنید جذاب و زیبا است. علاوه بر شنا کردن شما می‌ توانید تفریحات آبی و ساحلی متفاوتی را در این ساحل انجام دهید. بسیاری از افرادی که به قایق سواری و جت اسکی علاقه دارند می توانند در این ساحل از آنها استفاده کنند.

۲. ساحل رودسر

ساحل رودسر به عنوان یکی دیگر از سواحل زیبای استان گیلان برای شنا می باشد. امکانات زیادی در این ساحل وجود دارد که یکی از مهمترین امکانات ساحل، طرح ویژه شنا در فصل تابستان می باشد. آلاچیق های متفاوت، اسب سواری، قایق های کرایه ای، زمین فوتبال، جت اسکی و زمین والیبال به عنوان امکانات دیگر این ساحل شناخته می شوند. شما می توانید برای شنا کردن در سواحل گیلان، ساحل رودسر را انتخاب کنید، چرا که موقعیت بی نظیری برای شنا دارد.

۳. ساحل چمخاله بهترین ساحل برای شنا

ساحل چمخاله را به عنوان بهترین ساحل گیلان برای شنا می شناسند. در سال های گذشته این ساحل به عنوان بهترین ساحل استان گیلان معرفی شد. در واقع بعد از ساحل انزلی می توانیم این ساحل را به عنوان پرطرفدارترین ساحل استان گیلان بشناسیم. یکی از مهمترین ویژگی ‌های ساحل چمخاله این است که ماسه ای می باشد و شیب ملایمی دارد. پلاژ های گوناگونی را در این ساحل راه اندازی کرده‌ اند. اگر شما به قایق سواری و سوارکاری علاقه دارید می‌ توانید در این ساحل از این امکانات استفاده نمایید. همچنین برای شنا کردن می توانید این ساحل را انتخاب کنید.

بهترین سواحل گردشگری گیلان

ساحل زیبای گیلان

۴. ساحل طلایی قاسم آباد

ساحل طلایی قاسم آباد به عنوان یکی از سواحل خاص و زیبای شهرستان چابکسر شناخته می شود. این ساحل دارای امکانات گردشگری و تفریحی متفاوتی می باشد. اگر شما قصد شنا کردن در یکی از بهترین سواحل گیلان را دارید می توانید در ساحل طلایی قاسم آباد شنا کنید. همچنین امکانات دیگری مانند قایق سواری، جت اسکی، پاراسل، شاتل و ... در این ساحل ارائه می‌ شوند.

۵. ساحل قروق بهترین ساحل برای شنا

ساحل قروق یکی دیگر از سواحل زیبای استان گیلان می باشد. در واقع ساحل قروق بهترین ساحل گیلان برای شنا است. محدوده شنای مشخص شده ای را در این ساحل طراحی کرده‌ اند تا خانم ها و آقایان به راحتی بتوانند در این ساحل شنا کنند. همچنین بازی های آبی برای آقایان و بانوان در این ساحل راه اندازی شده است. شما می توانید از امکانات متفاوت این ساحل مانند اسب سواری، جت اسکی، قایق رانی و ... استفاده کنید. پیاده روی در این ساحل برای بسیاری از افراد لذت ‌بخش خواهد بود. اماکن اقامتی و تفریحی، استخرهای روباز، هتل ها و ... از جمله امکاناتی هستند که در این ساحل قرار دارند.

۶. ساحل صدف آستارا

ساحل صدف آستارا یکی دیگر از سواحل زیبای استان گیلان می باشد. ساحل آستارا را به عنوان یکی از بهترین سواحل گیلان برای شنا کردن می شناسند. در واقع این ساحل مکان های گردشگری بی ‌نظیری دارد و به همین دلیل گردشگران زیادی را جذب می کند. آلاچیق‌ ها، فروشگاه ها، استراحتگاه های سنتی و ... در این ساحل راه اندازی شده اند. همچنین برای استحمام شناگرانی که در این ساحل شنا می کنند دوش آب شیرین فراهم شده تا آنها به راحتی بتوانند خودشان را تمیز کنند. یکی از مهمترین ویژگی‌ های ساحل صدف آستارا این است که در منطقه حفاظت شده لوندویل قرار گرفته است.

بهترین ساحل گیلان برای شنا

سواحل خاص گیلان

۷. اسکله ساحلی بندر انزلی بهترین ساحل برای شنا

اسکله ساحلی بندر انزلی، بهترین ساحل گیلان برای شنا می باشد. اسکله بندر انزلی به سبک اروپایی طراحی شده و چشم ‌انداز ویژه‌ ای دارد. اگر شما علاقه زیادی به شنا کردن در اسکله ساحلی دارید می توانید در این اسکله بندر انزلی شنا کنید. امکانات زیادی برای گردشگران در این اسکله فراهم شده است. در واقع چشم انداز ویژه ‌ای که در این اسکله وجود دارد موجب شده تا گردشگران زیادی هر ساله از این ساحل بازدید نمایند.

۸. دهکده ساحلی بندر انزلی

دهکده ساحلی بندر انزلی به عنوان یکی دیگر از سواحل گیلان برای شنا می باشد. مکان های دیدنی که در شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی وجود دارند متفاوت هستند. این دهکده در برخی از روزهای تابستان بسیار شلوغ می ‌شود. امکاناتی مانند منطقه شنای خانم ها و آقایان، فروشگاه ها، رستوران ها، زمین های ورزشی، آلاچیق، ویلاهای ساحلی و ... موجب شده که روز به ‌روز گردشگران جذب این دهکده شوند. شما برای شنا کردن به راحتی می توانید در منطقه مشخص شده‌ ای که مربوط به آقایان و خانم ها است شنا کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 0
    با تشکر از مقاله خوب شما همانطور که شما هم اشاره نمودید بهترین ساحل ایران و شاید یکی از بهترین ساحلهای جهان ساحلهای چابکسر که شما به قاسم آباد اشاره فرمودی دیگر ساحلهای زیبای چابکسر که17 کیلومتر طول دارد عبارتند از خشکلات چایخانسر چایجان بندبن اشیان گل سرخ چابکسر و سورخانی نکته بارز در ساحل های چابکسر ویو بینظیر کوه که در هیچکجای ایران این ویو وجود ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید