استان شیراز یکی از استان‌های زیبای ایران می‌باشد که به واسطه زیبایی‌هایش گردشگران زیادی را به خودش جذب کرده است. یکی از جاذبه‌هلی زیبای این شهر اقامتگاه بومگردی ماه سلطان می‌باشد که قدمت ۱۰۰ ساله دارد.

ماه سلطان ؛ اقامتگاهی سرسبز در قلب شیراز

سلام نو - سرویس گردشگری: شیراز در زیبایی و جذابیت هیچ چیز کم ندارد. باغ‌هایی سرسبز و زیبا، گلکاری و تزئینات محیطی هنرمندانه و وجود اماکن تاریخی معروف در نقاط مختلف شهر، این شهر را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کشور تبدیل کرده است.

اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان شیراز با حدود ۱۰۰ سال قدمت در بافت تاریخی و خیابان لطفعلی‌خان زند شیراز قرار گرفته است. اگر به دنبال بهترین اقامتگاه بوم گردی شیراز هستید، بوم گردی ماه سلطان یکی از پرطرفدارترین و البته جذاب‌ترین اقامتگاه های سنتی شیراز است.

ماه سلطان ؛ اقامتگاهی سرسبز در قلب شیراز

اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان دارای ۶ اتاق به صورت سه اتاق مستر (توالت فرنگی و حمام اختصاصی) که دو اتاق آن شامل یک تخت دونفره و یک اتاق دیگر دارای دو تخت تک نفره است و سه اتاق به صورت یک اتاق ۵ نفره و دو اتاق ۳ نفره با سرویس کف خواب می باشد که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۱۸ گردشگر را دارد. اتاق های کف خواب فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشند بنابراین مهمانان گرامی می بایست از سرویس بهداشتی (۲ توالت ایرانی و ۲ توالت فرنگی) و ۲ حمام داخل محوطه اقامتگاه به صورت مشترک استفاده نمایند. پخش و اجرای موسیقی محلی زنده از ویژه برنامه های این بوم گردی است که در صورت درخواست با هماهنگی قبلی، برای مهمانان عزیز فراهم می شود.

ماه سلطان ؛ اقامتگاهی سرسبز در قلب شیراز

امکانات و خدمات اقامتگاه

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به اینترنت و وای فای رایگان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران غیرایرانی و سیستم سرمایشی و گرمایشی (کولر آبی، اسپیلیت و بخاری گازی) اشاره کرد. لازم به ذکر است که این بوم گردی دارای پارکینگ اختصاصی نمی باشد و مهمانان گرامی می بایست از فضای داخل کوچه برای پارک ماشین استفاده نمایند. گفتنی است که طبیعت گردان گرامی در صورت تمایل با هماهنگی قبلی با پرسنل این خانه بومی می توانند از انواع غذاهای لذیذ محلی و سنتی اقامتگاه ماه سلطان نظیر کلم پلو شیرازی، دم پختک، کته گوجه، دوپیازه آلو، کتلت و...سفارش دهند و میل نمایند.

ماه سلطان ؛ اقامتگاهی سرسبز در قلب شیراز

جاذبه‌های گردشگری

شهر شیراز دارای آثار طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی بسیاری نظیر تخت جمشید، مقبره کوروش، آرامگاه شاعران برجسته همچون حافظ و سعدی، آرامگاه احمد بن موسی کاظم ( شاه چراغ )، مسجد نصیرالملک، دروازه قرآن، ارگ کریم خانی، باغ نارنجستان قوام، باغ دلگشا و... می باشد. جاذبه های گردشگری فراوان این شهر و آب و هوای مطبوع آن می تواند خاطرات جذابی را برای مسافران به یادگار گذارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    استان شیراز کدومه دیگه یا بگو شهر شیراز یا‌بگو‌استان فارس آخه تو چه مدل گردشگری هستی که هنوز نمیدونی شیراز شهر هست نه استان
  • ... IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    خداقوت دلاور. استان شیراز؟؟؟؟ کجاست؟؟؟؟؟؟ استان فارس. با مرکزیت شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید