صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه یک دختر و پسر جوان با مسمومیت شدید به بیمارستان مراجعه کردند که متاسفانه بر اثر علائم شدید بعد ازظهر جان باختند، دادستان همدان در این باره توضیح می هد.

جزییات مرگ دختر و پسر جوان همدانی در بعدازظهر روز پنجشنبه
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، دادستان همدان از فوت دو جوان بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد و گفت: ۱۰ نفر نیز مسموم شده‌اند.
حسن خانجانی با اشاره به گزارش مراجع انتظامی و دو بیمارستان در همدان از فوت و مسمومیت چندین جوان خبر داد و اظهار کرد: صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه، دختر و پسر جوان با علائم شدید مسمومیت توسط جوانی دیگر که او نیز دچار مسمومیت شده بود به دو بیمارستان همدان انتقال داده می‌شوند.

مرگ ۲ جوان در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی

وی با بیان اینکه با تحقیقات و پیگیری‌های اولیه مشخص شد هر سه نفر اینان در ویلایی در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده اند، افزود: با وجود اقدامات درمانی دختر و پسری که حالشان وخیم‌تر بود، بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه فوت می‌کنند.

دادستان همدان افزود: از کنار این موضوع به راحتی نمی‌توان گذشت، بنابراین همان روز با دستور قضائی و انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط پلیس اطلاعات، دو متهم اصلی مشروبات الکی یعنی فروشنده و سازنده تحت پیگرد قرار گرفتند، در این میان فروشنده دستگیر و متهم دیگر متواری شد.

خانجانی عنوان کرد: با تحقیقات ضرب‌الاجلی برای نجات جان افراد دیگری که از این فروشنده مشروبات خریداری کرده بودند و با توجه به اینکه به خطر افتادن جانشان محتمل بود، شماره تماس ۲۰ نفر به دست آمد و به همگی آنان اطلاع داده شد که از مصرف مشروبات خودداری کنند.

وی افزود: با وجود حرمت شرعی و غیرقانونی بودن مصرف مشروبات الکلی در کشور، متأسفانه برخی از جوانان مورد اغفال فروشندگان این ماده مست کننده قرار می‌گیرند و این گونه با جان خود بازی می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید