۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 55393846

دانیال جهانبخش مدافع راست تیم پیکان، باتوجه به عملکرد خوبش در مقابل فولاد مدعی شد که این تیم می‌تواند سکوی پرتابی برای بازیکنان جوان باشد.

پیکان سکویی برای پرتاب

به گزارش سلام نو، دانیال جهانبخش بازیکن تیم پیکان در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط دیدار این تیم برابر فولاد گفت: خوشبختانه توانستیم دست پر از اهواز باز گردیم. بازی مقابل فولاد بسیار سخت است چرا که بازیکنان خوب و اسم و رسم دار زیادی در این تیم شاغل هستند. بازی سختی بود که با تدابیر کادر فنی برای ما با نتیجه قابل قبولی به پایان رسید.

وی افزود: بازی را با سیستم ۳-۵-۲ شروع کردیم و تقریبا پا به پای فولاد می جنگیدیم. روی غافل گیری دروازه مان باز شد و تغییر سیستم دادیم تا بتوانیم بیشتر حمله کنیم. در دقیقه ۸۶ بود که موفق شدیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. گل زدن به فولاد در حالت عادی سخت است چه برسد به شرایط بازی در اهواز و بعد از اینکه از این تیم گل خورده باشید! به هر حال فولاد جز ۸ تیم برتر آسیاست و کسب یک امتیاز مقابل این تیم ارزشمند است.

پیشرفت بازیکنان جوان 

مدافع جوان خودرو سازان در رابطه با شرایط تیم و البته آینده ورزشی خود نیز مدعی شد: هدف همه بازیکنان پیشرفت کردن، رفتن به تیم های بزرگ تر و در نهایت پوشیدن پیراهن تیم ملی است. مجموعه پیکان واقعا برای جوانان ارزش زیادی قائل است و بازیکنان جوان باید قدر این موقعیت را به خوبی بدانند. پیکان می تواند سکوی پرتاب خوبی برای بازیکنان پر تلاش و با انگیزه باشد.

جهانبخش در رابطه با دیدار هفته آینده تیمش مقابل هوادار گفت: بازی سختی در انتظار تیم ماست. شرایط پیکان و هوادار شبیه به هم است و دو تیم در پایتخت هستند و طبیعتا این موضوع حساسیت ها را بیشتر می کند. اختلاف دو تیم در جدول فقط یک امتیاز است و این به معنای یک جنگ واقعی در نبردی ۶ امتیازیست. ما در تمام بازی ها برای کسب بهترین نتیجه به زمین می رویم و امیدواریم روز جمعه مقابل هوادار سه امتیاز را کسب کنیم تا جایگاهمان در جدول بعد از دو تساوی متوالی بهبود یابد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید