۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 55393842

یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس، ثابت کرد برای آقای گل بودن، در لیگ برتر ایران تنها به گرفتن توپ از هم‌تیمی هایش نیاز دارد.

ستاره هلندی شاهکار رقم زد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان باعث بازگشت این تیم به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر شد تا سرخپوشان پایتخت با ۱۸ امتیاز برای روزهای پیش رو برنامه‌ریزی کنند.

برد اقتصادی پرسپولیس با تک گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا مهاجم هلندی با پنج گل زده در صدر گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.

لوکادیا که تا کنون دو گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است توانایی‌های خود را در روزهایی که سایر مهاجمان این تیم رفته رفته از بند مصدومیت جدا می‌شوند نشان دهد.

لوکادیا در غیاب مهدی عبدی، حامد پاکدل و شیخ دیاباته سهم ۵۵ درصدی از گل‌های فصل جاری پرسپولیس را زده است که نشان می‌دهد این بازیکن به تنهایی می‌تواند نقطه امید بخش تیمش در روزهای سخت باشد.

پرسپولیس تا کنون ۹ امتیاز کسب شده فعلی اش را با گل‌های لوکادیا به ثمر رسانده است تا این بازیکن به تنهایی بتواند سهمی قابل توجه از عملکرد هم تیمی‌هایش را به گل تبدیل کند.

لوکادیا تا کنون نزدیک به ۱۰ شوت به سمت چارچوب حریفان (غیر از دو ضربه پنالتی) زده است تا حالا تبدیل به یکی از مهاجمان خطرناک فوتبال باشگاهی کشور در تقابل با مدافعان شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید