۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۳
کد خبر: 55393792

خرید کردن از بخش‌های هیجان‌انگیز هر سفری است و مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش از جمله فضاهایی هستند که این کار را خاطره‌انگیز می‌کنند.

مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش از جمله مراکز خرید محبوب در این جزیره به حساب می‌آیند و این امکان را به ساکنان و مسافران پر شمار جزیره دادند که فرایند خرید به شدت جذاب‌تر و دلپذیرتر از هر زمان دیگری شود. منطقه آزاد کیش به عنوان یکی از مقاصد مهم و دیدنی جنوب ایران است و سالانه گردشگران خارجی و مسافران داخلی بسیاری را به خود جذب می‌کند و با داشتن مراکز خرید متنوع و متعدد، توانسته سلایق و علایق متفاوتی را در حین خرید پوشش دهد و رضایت آن‌ها را جلب کند.

نزدیک‌ترین مراکز خرید به هتل هلیا

مرکز خرید زیتون: از مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش، در ۲ طبقه و ۱۰۳ واحد تجاری است و محصولاتی در زمینه لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری و کیف و کفش را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب ارائه می‌دهد. این بازار ۲۵ ساله نه تنها دسترسی بسیار خوبی به هتل هلیا کیش دارد، بلکه روبه‌روی آن قرار گرفته و برای مهمانان این هتل راحتی مضاعف به ارمغان آورده است. زیتون با قرارگیری در امتداد اسکله تفریحی کیش برای تمام کسانی که از تفریح در این اسکله باز می‌گردند به شدت گزینه جذابی است چرا که بعد از قدم زدن در اسکله و انجام تفریحات دریایی، می‌توانند لیست خرید خود را در این مرکز خرید کامل کنند و به محل اقامت خود برسند.

نشانی: کیش، بلوار ساحل، مرکز خرید زیتون

مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش

مرکز خرید سارینا ۲: یکی از مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش محسوب می‌شود و در آن می‌توان به راحتی اقلام متفاوت را با کیفیتی مثال‌زدنی خریداری کرد. در سارینا ۲ واحدهای تجاری در هر طبقه از آن در زمینه‌های مخصوص کالا عرضه می‌کنند، به طور مثال در صورتیکه به دنبال جواهرات و صرافی باشید نیاز است تا به طبقه همکف مراجعه کنید، برای خرید لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، موبایل و کامپوتر بهتر است به طبقه اول بروید، پوشاک و لوازم ورزشی تنها در طبقه دوم و سوم وجود دارد و رستوران، کافه و امکانات تفریحی متفاوت نظیر سالن بیلیارد، سالن بولینگ، سالن ماساژ، شهربازی و سینما چند بعدی نیز در طبقه سوم فعال هستند.

نشانی: کیش، میدان امیرکبیر، مرکز خرید سارینا ۲

مرکز تجاری کیش: از مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش است که محصولات متنوع با قیمت‌های مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد و طی سال‌های فعالیت خود نظر مسافران و ساکنان را به بهترین نحو به خود جلب کرده و توانسته به عنوان مرکزی پربازدید شناخته شود. مرکز تجاری کیش ۴۷۰ واحد تجاری دارد و کالاهایی نظیر لوازم آشپزخانه، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم صوتی و تصویری، پوشاک، کیف و کفش، عینک، موبایل و تجهیزات کامپوتری، ساعت و مواد غذایی را با قیمتی مناسب از برندهای خارجی و داخلی عرضه می‌کند.

نشانی: کیش، خیابان فردوسی، مرکز تجاری

مرکز خرید دیپلمات: دارای ۱۱۹ واحد تجاری در دو طبقه است و دقیقا روبه‌روی هتل هلیا کیش قرار دارد و برای مهمانان این هتل گزینه مطلوبی به حساب می‌آید.

هتل هلیا کیش

با تعدادی از مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش آشنا شدیم و پی بردیم با اقامت در این هتل سه ستاره به راحتی می‌توانیم به مراکز خریدی که محصولات با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهند دسترسی پیدا کنیم و خریدی خاطره‌انگیز از هر یک از آن‌ها داشته باشیم. گفتنی است که هتل هلیا کیش دارای ۶۱ اتاق در ۲ طبقه است و پرسنلی آموزش دیده و مجرب دارد، امکانات رفاهی هتل‌های با رده‌بندی سه ستاره را به مهمانان خود ارائه می‌کند و چه بسا بزرگ‌ترین حسن آن بعد از فراهم آوردن رفاه حال مسافران، محل قرارگیری و نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی کیش باشد.

مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید