۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
کد خبر: 55393772

از جذابیت‌های جزیره کیش وجود مراکز خرید متنوع آن است، با ما همراه باشید تا بیشتر درباره مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش بدانیم.

مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش به عنوان یک مقصد گردشگری دارای مراکز خرید فراوانی است و مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش از جمله مرکزهای مناسب برای تجربه خریدی دلپذیر است که نه تنها به این هتل دسترسی مطلوبی دارند بلکه هر کدام از آن‌ها اجناس و کالاهای مورد نظر مسافر و ساکن جزیره را به خوبی تأمین می‌کنند. هتل سارا کیش یک هتل سه ستاره است و به دلیل موقعیت مکانی مطلوبی که دارد به عنوان فضای اقامتی برای کسانی که تمایل دارند در سفر به کیش بیشتر خرید کنند بسیار محبوب تعبیر می‌شود.

مراکز خرید اطراف هتل سارا کیش

پارسیس مال کیش: بازار موبایل جزیره و از مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش محسوب می‌شود و در این مرکز خرید ۷ طبقه (۲ طبقه تجاری، ۲ طبقه اداری، ۲ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه تفریحی) انواع برندهای خارجی و ایرانی وجود دارد می‌توان در آن با آرامش و خونسردی قیمت و کیفیت محصول مورد نظر را به خوبی مقایسه کرد و سنجید. پارسیس یک بازار دلنشین و مناسب برای تهیه و فروش گوشی موبایل و تجهیزات جانبی آن به شمار می‌آید که در خود ۶۴ واحد تجاری جای داده و امکاناتی چون فودکورت، رستوران، کافه، بدن سازی، اسپا و اینترنت پر سرعت دارد.

نشانی: استان هرمزگان، کیش، خیابان رودکی، مرکز خرید پارسیس

رویا مال کیش: به عنوان یکی از مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش فعالیت دارد و مجتمعی تجاری و اداری است که دو طبقه تجاری آن ۷۶ واحد دارد و می‌توان اجناس برند را از مغازه‌های آن با خیال راحت تهیه کرد. رویا مال طیف وسیعی از کالاها را ارائه می‌دهد و ساکنان و مسافران جزیره به سهولت لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و پوشاک مد نظر خود را از این مرکز خریداری می‌کنند، شهرت مرکز خرید رویا مال کیش به دلیل گران و لوکس بودن محصولاتی است که عرضه می‌کند.

مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش

نشانی: کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس، مرکز خرید رویا مال

مرکز خرید پانیذ: از مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش به شمار می‌رود. پانیذ یک مرکز خرید با عرضه کالاهای اقتصادی و مقرون به صرفه است و به بازار پانیذ نیز شهرت دارد و با ارائه محصولاتی نظیر لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی، پوشاک، کیف و کفش، تلفن همراه، تجهیزان صوتی و تصویری، شکلات و قهوه با قیمتی مناسب، توانسته محبوبیت قابل توجهی در میان ساکنان و مسافران به دست بیاورد.

نشانی: کیش، خیابان فردوسی، مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید پردیس: از دیگر مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش به حساب می‌آید که می‌توان در آن انواع منسوجات، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و همین‌طور عطر و ادکلن را از ۲۲۸ واحد تجاری آن با کیفیت و قیمت مطلوب خریداری کرد و بعد از تمام شدن خرید، به رستوران و کافه این مرکز رفت و استراحتی دلنشین داشت.

نشانی: کیش، میدان پردیس، مرکز خرید پردیس

هتل سارا کیش

با تعدادی از مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش آشنا شدیم و به نظر خوب می‌آید اگر اطلاعات کاملی درباره این هتل داشته باشیم متوجه شویم چرا بسیاری از مسافران جزیره فارغ از نزدیکی هتل سارا به مرکزهای خرید، آن را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. هتل سارا کیش، هتلی ۳ ستاره است و علاوه بر داشتن موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی با فضاهای تفریحی و مراکز خرید کیش، توانسته اقامت مطبوعی را در سه طبقه و ۷۲ واحد اقامتی (اتاق و سوئیت) برای مسافران فراهم کند. سارا دارای یک سالن آمفی‌تئاتر برای برگزاری کنفرانس و همایش است و رستوران و کافه‌ای جذاب برای صرف غذا و نوشیدنی دارد و خدمات خشکشویی و ترانسفر فرودگاهی در آن رضایت مهمانان را به خوبی جلب کرده است.

مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید