در چارچوب بازی های هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ استقلال میهمان ذوب آهن بود و در این دیدار به پیروزی رسید.

هفته نهم لیگ برتر؛ بازی با گل به خودی ذوبی‌ها به نفع استقلال تمام شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، در آخرین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم فولادشهر به مصاف ذوب آهن رفت که در نهایت بازی با گل به خودی ذوبی ها یک بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید. استقلال با این نتیجه ۱۸ امتیازی شد و با تفاضل کمتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم قرار گرفت.

بازی از هفته نهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
جمعه: ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ؛ ساعت: ۱۷:۳۰
ورزشگاه: فولادشهر اصفهان / بدون تماشاگر
گروه داوری: پیام حیدری / کمک ها: حسن ظهیری – محمدجواد مداح ؛ داور چهارم: روح الله شریفی / ناظر: خداداد افشاریان

کارت زرد:
امیرحسین صدقی (۳۰)-صادق صادقی (۸۰) از ذوب آهن

ترکیب ذوب آهن:
حبیب فرعباسی، حامد نور محمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، سجاد جعفری، امیر حسین صدقی، محمد سلطانی مهر، سجاد آشوری (۶۲- صادق صادقی)، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی (۷۲- محمدامین درویشی)
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی (۴۶- جعفر سلمانی)– روزبه چشمی (۶۶- سجاد شهباززاده) – مهدی مهدی پور- آرش رضاوند (۷۹- سعید مهری) – محمد محبی – رضا میرزایی (۴۶- صالح حردانی)– پیمان بابایی (۴۶- مهدی قایدی)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

شرح گل:
ذوب‌آهن صفر – استقلال یک (دقیقه ۹۰+۱: سیدمحمد قریشی – گل بخودی): پس اط اعلام خطا به روی محمد محبی در میانه های زمین، مهدی مهدی پور پشت این توپ ایستاد و آن را به روی دروازه ارسال کرد که محمد قریشی مدافع ذوب آهن با یک اشتباه بزرگ، دروازه تیمش را باز کرد تا اینگونه نتیجه بازی را تغییر دهد.


لحظات حساس:
دقیقه ۱۱: یک خطای چسبیده به محوطه جریمه برای ذوب آهن به دست آمد که سجاد آشوری پشت این توپ ایستاد و ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: نخستین فرصت استقلال به روی دروازه ذوب آهن شکل گرفت. محمد محبی از پشت محوطه جریمه تصمیم گرفت تا دروازه حریف را هدف قرار دهد اما ضربه زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۴: سجاد آشوری با حرکت در عرض قصد داشت دروازه استقلال را تهدید کند که با حضور به موقع و پرتعداد مدافعین میهمان، آشوری با یک پاس رو به عقب، سلطانی مهر را صاحب توپ کرد که شوت او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۶: روی یک حمله سریع، آبی ها بهترین بخت گلزنی خود را خلق کردند. پاس در عمق و زیبای آرش رضاوند به محمد محبی رسید و شلیک محکم این بازیکن را حبیب فرعباسی سنگربان میزبان با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.
دقیقه ۴۱: محمد محبی با یک پرتاب سریع و تیزهوشانه، مهدی مهدی پور را داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد اما ضربه کم جان این بازیکن را نورمحمدی برگشت داد.
دقیقه ۴۴: مهدی مهدی پور در پشت محوطه جریمه و از فاصله ای دور با شلیکی محکم دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که شوت او را فرعباسی به زحمت راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۲: محمد محبی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی محکم دروازه حریف را تهدید کرد که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۹: مهدی قایدی با یک حرکت خوب، از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که شوت او را فرعباسی در ۲ مرحله مهار کرد.
دقیقه ۶۱: محمدحسین اسلامی با حرکات دیدنی و یک پا، دو پا، خط دفاعی استقلال را به هم ریخت و با پشت پا، توپ را در اختیار جعفری قرار داد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت
دقیقه ۶۶: ضربه سر عارف غلامی روی کرنر ارسالی راهی به درون دروازه پیدا نکرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: حرکت خوب درویشی از سمت چپ و پاس در عرض او، روی نقطه پنالتی به صدقی رسید و شوت او به بدن جعفر سلمانی خورد و این بازیکن با نجات دروازه استقلال، مانع از گل خوردن تیمش شد.
دقیقه ۸۰: جعفر سلمانی با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که فرعباسی آن را مهار کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید