فاصله کیاشهر تا بندر انزلی حدود ۵۰ کیلومتر است. برای طی کردن فاصله این دو شهر حدود یک ساعت باید در مسیر باشید.

فاصله کیاشهر تا بندر انزلی چقدر است ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: فاصله کیاشهر تا بندر انزلی حدود ۵۰ کیلومتر است. شما برای طی کردن فاصله این دو شهر حدود یک ساعت باید در مسیر باشید. البته اگر سرعت خودرویتان بیشتر باشد شاید حدود ۴۰ دقیقه بعد به مقصد برسید. از آنجایی که مسیر کیاشهر تا بندر انزلی روی خط ساحلی می باشد، از دیدن شهرهایی که بین مسیر قرار گرفته اند بسیار لذت خواهید بود. شهرهای زیبایی در بین مسیر قرار گرفته اند که می توانید در هر یک از شهرها توقف داشته باشید و از زیبایی های طبیعت شهرها لذت ببرید.

مسیر کیاشهر تا بندر انزلی به گونه ای است که شما به هیچ وجه جاده ای را مشاهده نمی کنید. بلکه در این مسیر تنها شهرهای متفاوت شمالی که روی خط ساحلی قرار گرفته اند را مشاهده می نمایید. بنابراین طی کردن مسیر برای شما خسته کننده نخواهد بود. تمامی شهرهای شمالی که روی خط ساحلی قرار گرفته اند با لذت زیادی طی می شوند. چرا که تمامی امکانات بین جاده ای را می توانید دریافت کنید و از مشاهده زیبایی های شهرها لذت ببرید.

شهرهای مهم بین کیاشهر تا بندر انزلی

در فاصله کیاشهر تا بندر انزلی، شهرهای گوناگونی قرار گرفته اند که هر یک از آنها هم روی خط ساحلی هستند. برای طی کردن مسافت کیاشهر تا بندر انزلی باید از اتوبان کیاشهر، زیباکنار، انزلی مسیرتان را طی کنید. بعد از آن وارد بلوار شهید فاتحی می شوید، پس از طی کردن این بلوار به بزرگراه رشت، انزلی می رسید. در طی مسیری که جهت رسیدن به مقصد می روید از شهر زیباکنار، حاجی بکنده، تالش محله، باغ محله، امیر بکنده، حسن رود، طالب آباد و ... رد می شوید. هر یک از این شهرها در کنار ساحل هستند و زیبایی ها و جذابیت خاصی دارند. شما می توانید در هر یک از شهرها توقف نمایید و از امکانات شهرها استفاده نمایید. در طی مسیری که طی می کنید دهکده های ساحلی متنوعی وجود دارند. هر یک از شهرها دارای فروشگاه، پمپ بنزین، تفرجگاه و ... هستند.

فاصله کیاشهر تا بندر انزلی با استفاده از ماشین

اگر می خواهید مسیر کیاشهر تا بندر انزلی را طی کنید می توانید با خانواده یا دوستان تان از مشاهده مسیر لذت ببرید. مسیر مورد نظر مسافتش زیاد نمی باشد، به همین دلیل شما می توانید در کمترین بازه زمانی به مقصد برسید. مسافت کیاشهر تا بندر ازلی ۵۰ کیلومتر اس، شما با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، یک ساعت در مسیر خواهید بود. اما اگر در طی مسیری که می روید توقف داشته باشید حدود یک ساعت و نیم در مسیر خواهد بود. این مسئله که زمان طی کردن مسیر چقدر طول بکشد به خودتان بستگی دارد که چه مدت می خواهید در مسیر باشید. شما با ماشین شخصی خودتان به راحتی می توانید در هر مسیری که مایل هستید توقف نمایید. بنابراین طی کردن مسیر با استفاده از ماشین شخصی راحت تر خواهد بود.

فاصله کیاشهر تا بندر انزلی چقدر است ؟

بندر کیاشهر تا بندر انزلی

فاصله کیاشهر تا بندر انزلی با اتوبوس

فاصله کیاشهر تا بندر انزلی با استفاده از اتوبوس حدود یک ساعت و ربع زمان می برد. هر یک از جاذبه های طبیعی مسیر را می توانید در طی سفر خود مشاهده کنید. اگر شما با اتوبوس ها به تورهای مسافرتی رفته اید، بدون شک لیدر در مسیر توقف می کند. بنابراین از زیبایی هایی مسیر لذت خواهید برد. از آنجایی که اتوبوس ها سرعت کمتری دارند، مسیر کیاشهر تا بندر انزلی را در زمان بیشتری طی می نمایند. در طی مسیر تابلوهای متفاوتی را مشاهده می کنید که این تابلوها برای معرفی مسیر هستند. شما برای اینکه از امکانات مسیر استفاده کنید باید به خوبی ویژگی های مسیر را بررسی نمایید. در صورتی که با اتوبوس مسافت کیاشهر تا بندر انزلی را طی می کنید می توانید در کنار دوست و همسفر خود از مشاهده طبیعت زیبا لذت ببرید.

دیدنی های بندر انزلی

بعد از طی کردن فاصله کیاشهر تا بندر انزلی می توانید از دیدنی های بندر انزلی بازدید نمایید. مکان های گردشگری زیادی در بندر انزلی وجود دارد که هر یک از آنها جذابیت زیادی دارند. تالاب انزلی یکی از بهترین مکان های گردشگری این بندر می باشد. بسیاری از گردشگران تنها برای بازدید از تالاب به بندر انزلی می روند. اگر با قایق روی تالاب سفر کنید از مشاهده تالاب لذت می برید. منطقه حفاظت شده از سرخانکل سرشار از نیلوفرهای آبی می باشد. این منطقه را به عنوان یکی از مهمترین بخش های تالاب می شناسند. بلوار ساحلی بندر انزلی یکی دیگر از جاهای دیدنی بندر انزلی می باشد. چشم اندازی که که در این بلوار وجود دارد بسیار زیبا است.

فاصله کیاشهر تا بندر انزلی چقدر است ؟

دیدنی های بندر انزلی

موج شکن انزلی یکی دیگر از دیدنی های بندر انزلی می باشد. موج شکن ۵۰۰ متر است و برای جلوگیری از آسیب کشتی ها آن را تاسیس کرده اند. شما به راحتی می توانید آدرس موج شکن را پیدا کنید. کشتی تفریحی میرزا کوچک خان یکی از دیگر مکان های گردشگری بندر انزلی می باشد. این کشتی ۵ طبقه است و حدود ۲۵۰ نفر مسافر جای می گیرد. اگر می خواهید شبی به یاد ماندنی در دریای خزر داشته باشید می توانید یک شب در این هتل بمانید. حافظیه انزلی یکی از بهترین مکان هایی می باشد که عاشقان موسیقی از این مکان بازدید می کنند. این مکان در سال ۱۳۱۱ تاسیس کرده اند. همچنین شما می توانید از ساحل بندر انزلی و چشم انداز زیبایی که دارد بازدید نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید