موزه اقیانوس­ شناسی که دائما در حال تکامل است، نمایشگاه­ های مشهور جهانی از جمله علوم دریایی و اقیانوس­ شناسی دارد. مجموعه­ های علمی ارزشمند موزه شامل یافته­ های اکتشاف شاهزاده آلبرت اول و اکتشافات ژاک ایو کوستو است.

سرمایه‌داران اروپایی به کجا سفر می‌کنند؟ / عکس ۴ جاذبه گردشگری در موناکو

سلام نو-سرویس گردشگری: موناکوی باشکوه و پر زرق و برق یک شاهزاده سلطنتی کوچک در ساحل کوت دازور (ریویرای فرانسه) است. این کشور کمتر از دو کیلومتر مربع وسعت دارد و شاید پر زرق و برق ترین زمین کوچک روی این سیاره باشد.

موناکو مکانی با زیبایی طبیعی عالی، دارای پوشش گیاهی سرسبز و آب و هوای مطبوع مدیترانه است. مناظر با دریای آبی، درختان نخل و گل های زیبا شگفتی خارق العاده ای در موناکو پدید می آورند.

موناکو ویل پر از خیابان‌های باریک و جذاب و مکان‌های دیدنی چشم‌گیر است و قدمت آن به قرن سیزدهم برمی‌گردد.

بسیاری از گردشگران به موناکو میآیند تا انحطاط فریبنده ریویرا فرانسه را تجربه کنند. موناکو که بالاترین درآمد سرانه اروپا را دارد، با هتل‌های پنج ستاره مجلل، بوتیک‌ها، قایق‌های تفریحی لوکس و رستوران‌های مجلل، فضایی از انحصار و ثروت فوق‌العاده را در خود دارد.

موناکو اغلب بهعنوان یک سفر یک روزه بازدید میشود، که با قطار امکانپذیر است. موناکو همچنین پایگاه خوبی برای گشت و گذار در کوت دازور است.

در ادامه بهترین مکان‌ها را برای بازدید در این شهر ساحلی خیره‌کننده کشف کنید و با راهنمای ما درباره جاذبههای برتر در موناکو تصمیم بگیرید که چگونه وقت خود را بگذرانید.

  1. مونت کارلو

سرمایه‌داران اروپایی به کجا سفر می‌کنند؟ / عکس ۴ جاذبه گردشگری در موناکو

علیرغم اندازه کوچکش، موناکو دارای حجم عظیمی از زرق و برق و تجمل است. مونته کارلو پر زرق و برقترین منطقه است که در یک مکان فوق العاده زیبا در شمال پورت هرکول و مشرف به خلیج یافت می شود.

مونت کارلو به عنوان ثروتمندترین منطقه موناکو، افراد ثروتمند و مشهور را به خود جذب می کند. برای گردشگران، مونت کارلو مکانی عالی برای تماشای مردم یا لذت بردن از غذاهای خوب است. این منطقه شیک مملو از رستوران‌های درجه یک است.

مونت کارلو توسط دو بلوار زیبا، بلوار پرنسس شارلوت در غرب و بلوار مولین در انتهای جنوب غربی آن قطع شده است. خیابان های خرید شیک زیادی مانند خیابان مونت کارلو که بوتیک های مد زیادی دارد، وجود دارد.

  1. کاخ پرنسیر موناکو

سرمایه‌داران اروپایی به کجا سفر می‌کنند؟ / عکس ۴ جاذبه گردشگری در موناکو

کاخ پرنسیر موناکو در موقعیتی منحصر به فرد بر فراز دریا در شبه جزیره زیبای ”لی روچر“، خانه قدیمیترین سلطنت در جهان است. خانواده نجیب جنوایی گریمالدی پس از تسخیر این سرزمین از جمهوری جنوا، موناکو را در سال ۱۲۹۷ تأسیس کردند.

این مکان که در ابتدا در قرن سیزدهم به عنوان یک قلعه جنوا ساخته شد، دارای مناظر پانورامایی است که اهداف دفاعی را در قرون وسطی ارائه می کرد. این قلعه در طول قرن ها بازسازی شد و به یک کاخ مجلل رنسانس ایتالیایی تبدیل شد و بعدا تأثیرات طراحی قلعه فونتنبلو در دوران لویی چهاردهم را در خود جای داد.

این کاخ یک اقامتگاه خصوصی است اما در زمان های خاصی از سال برای عموم باز است. بازدیدکنندگان میتوانند آپارتمان های مجلل ایالتی، از جمله گالری هرکول را که با نقاشی های دیواری قرن شانزدهم و هفدهم تزیین شده است، ببینند. ”اتاق آبی“ طلاکاری شده که برای رویدادهای رسمی دولتی استفاده می شود نیز از دیگر جاذبه های این مکان است.

  1. موزه اقیانوس شناسی موناکو

سرمایه‌داران اروپایی به کجا سفر می‌کنند؟ / عکس ۴ جاذبه گردشگری در موناکو

موزه اقیانوس‌شناسی موناکو در یک مکان ساحلی دیدنی درست در لبه آب قرار دارد. در این محیط دراماتیک، موزه و آکواریوم ها بر روی پایه های عظیمی قرار دارند که ساخت آن ۱۱ سال طول کشیده است. این یکی از قدیمیترین آکواریوم های جهان است که توسط شاهزاده آلبرت اول ساخته شده است و در سال ۱۹۱۰ افتتاح شد.

موزه اقیانوس شناسی که دائما در حال تکامل است، نمایشگاه های مشهور جهانی از جمله علوم دریایی و اقیانوس شناسی دارد. مجموعه های علمی ارزشمند موزه شامل یافته های اکتشاف شاهزاده آلبرت اول و اکتشافات ژاک ایو کوستو است.

نکته برجسته موزه اقیانوس شناسی، آکواریوم های آن است که شامل گونه های کمیاب ماهی و جانداران دریایی در اشکال و رنگ های باشکوه است. در این موزه سه آکواریوم وجود دارد: آکواریوم استوایی، آکواریوم مدیترانه و تالاب کوسه. تقریبا ۱۰۰ استخر آکواریومی نیز با محیطهای طبیعی واقعی مانند صخرههای مرجانی وجود دارد.

  1. جایزه بزرگ فرمول ۱ موناکو

سرمایه‌داران اروپایی به کجا سفر می‌کنند؟ / عکس ۴ جاذبه گردشگری در موناکو

مسابقه معروف فرمول ۱ جایزه بزرگ موناکو هر ساله در آخرین هفته ماه می در مونت کارلو برگزار می شود. این تنها مسابقه اتومبیل رانی در جهان است که در خیابان های شهر برگزار می شود. خیابان های باریک برای اتومبیل های مسابقه ایده آل نیستند، اما مسابقه به روش سنتی خود ادامه دارد (از اوایل قرن بیستم شروع شده است).

جایزه بزرگ موناکو که توسط باشگاه اتومبیل موناکو برگزار می شود، یکی از محبوبترین رویدادهای ورزشی در جهان است.

برای کسانی که در ماه مه در موناکو یا اطراف آن اقامت دارند، ممکن است امکان حضور در جشنواره فیلم کن نیز وجود داشته باشد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید