در چند روز گذشته اعلام شد که سردیس سرلشکر شهید ولی‌الله فلاحی در خیابان ولیعصر تهران ناپدید شده است مام در حال حاضر مشخص شده که این مجسمه گم شده و دست ارتش بوده است.

مجسمه تقاطع خیابان‌ ولیعصر گم نشده بود، دست ارتش بود

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره سردیس سرلشکر فلاحی مهر توضیحاتی ارائه داد.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی مهر ۱۳۹۴ در تقاطع خیابان‌های، ولی عصر و شهید فلاحی (محله زعفرانیه تهران) نصب شده بود، به دلیل گذشت زمان و نیاز به ترمیم، به کارگاه ساخت آثار تجسمی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش منتقل شده است تا پس از بازسازی در محل قبلی خود نصب شود.

دوشنبه هجدهم مهر اعلام شد که سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی مهر از روی سه پایه خود جدا و به سرقت رفته است. سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرده بود که این مجسمه در اختیار آن‌ها نیست و سرنوشت آن نامشخص است.

سخنگوی شورای شهر تهران هم روز گذشته گفت: هماهنگی با سازمان زیباسازی شهرداری تهران و یا زیباسازی منطقه یک انجام نشده و این موضوع به عنوان یک سرقت در حال پیگیری است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید