فاصله آستانه اشرفیه تا تالش حدود ۱۳۸ کیلومتر می باشد که با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می توانید بعد از یک و ساعت و نیم به تالش برسید.

فاصله آستانه اشرفیه تا تالش چقدر است ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: فاصله آستانه اشرفیه تا تالش حدود ۱۳۸ کیلومتر می باشد. اگر شما سرعت تان بر اساس ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود یک ساعت و ۴۷ دقیقه در مسیر خواهید بود. البته اگر سرعت تان بیشتر باشد سریعتر به مقصد می رسید. ولی از آنجایی که زیبایی های مسیر آستانه اشرفیه تا تالش بسیار زیاد است، بدون شک در مسیر توقف می کنید. در صورتی که بخواهید در مسیر توقف داشته باشید زمان بیشتری را باید برای رسیدن به مقصد سپری کنید. از آستانه اشرفیه تا تالش شهرهای زیادی قرار گرفته اند. به همین دلیل شما با تماشای شهرهای زیبای بین این دو شهر، توقف کوتاه مدتی خواهید داشت. در بین مسیر تفرجگاه ها، رستوران ها، پمپ بنزین ها و هتل های زیادی قرار گرفته اند. شما می توانید از آنها استفاده کنید تا به مقصد برسید.

شهرهایی که در فاصله شهر آستانه اشرفیه تا تالش وجود دارد

برای اینکه فاصله آستانه اشرفیه تا تالش را طی کنید از شهرهای متنوعی گذر خواهید کرد. شما باید از بزرگراه رشت، لاهیجان به تالش بروید. در مسیر خود از ابراهیم سرا، تازه آباد، جولاب، رشت آباد، لولمان، رودخانه رودبارکی، کرباسده، کوچصفهان، بلسبنه، حسن آباد، گورابسر، خناچاه و رشت رد می شود. بعد از گذراندن بزرگراه رشت، لاهیجان مسیرتان به بزرگراه امام رضا می خورد. زمانی که به شهر رشت برسید می توانید توقف نمایید و از جاذبه های طبیعی شهر رشت را از نزدیک ببینید. بعد از گذراندن رشت به خط ساحلی نزدیک تر می شود و شهرهای شمالی بیشتری را می توانید مشاهده کنید.

در مسیر آستانه اشرفیه تا تالش و بعد از گذراندن رشت به صومعه سرا و رضوانشهر می رسید. مابین این شهرها روستاهای شمالی زیادی قرار گرفته اند. روستای ضیابر، نوپاشان، سکام، پلنگ پاره، اردجان، اسالم و ... بین رشت و تالش قرار گرفته اند. هر یک از روستاهایی که در مسیر مشاهده می کنید زیبایی و جذابیت خاصی دارند. بر همین اساس اگر به شهرها و روستاهای شمالی علاقه دارید بهتر است که زمان گذر کردن از آنها چد دقیقه ای توقف نمایید.

فاصله آستانه اشرفیه تا تالش با ماشین چقدر است ؟

اگر می خواهید فاصله آستانه اشرفیه تا تالش را با استفاده از ماشین شخصی خود بگذرانید حدود یک ساعت و نیم در مسیر خواهید ماند. بسیاری از افراد با سرعت زیادی مسیر را طی می کنند. به همین دلیل امکان دارد بعد از یک ساعت به تالش برسند. بسیاری از افرادی که مایل هستند از دیدنی های شهر های شمالی بازدید کنند می ‌توانند با ماشین شخصی خودشان در مسیر توقف نمایند. اگر در مسیر توقف داشته باشید حدود دو الی سه ساعت زمان می ‌برد تا به تالش برسید. هر یک از نکاتی که در مورد مسیر آستانه اشرفیه و تالش وجود دارد را باید پیش از سفر بررسی کنید. تابلوهایی که بین این دو شهر قرار گرفته است بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل به راحتی می توانید از تمامی امکانات جاده استفاده کنید.

فاصله آستانه اشرفیه تا تالش چقدر است ؟

آستانه اشرفیه

فاصله آستانه اشرفیه تا تالش با اتوبوس چقدر است ؟

مسافت آستانه اشرفیه تا تالش با اتوبوس طولانی مدت تر خواهد شد. اتوبوس سرعت کمتری دارد و به همین دلیل مدت زمانی که شما برای طی کردن مسیر آستانه اشرفیه تا تالش باید بگذرانید تا حدودی زیاد می ‌شود. از آنجایی که بسیاری از افراد با استفاده از اتوبوس به تورهای مسافرتی می‌ روند مایل هستند که در بین مسیر توقف داشته باشند. به همین دلیل اگر می خواهید در مسیر آستانه اشرفیه تا تالش با اتوبوس توقف کنید حدود ۴ ساعت زمان می‌ برد تا به مقصد مورد نظر برسید. البته توقف طولانی مدت موجب می گردد که شما دیرتر به مقصد برسید. در صورتی که تنها برای رفتن به سرویس بهداشتی در مسیر توقف نمایید حدود دو ساعت بعد به تالش می رسید.

زیبایی های تالش

بعد از اینکه مسیر آستانه اشرفیه تا تالش را به خوبی سپری کردید می توانید از مکان های دیدنی تالش بازدید نمایید. تالش را به عنوان یکی از شهرهای شمالی می شناسند که مکانی بین دریا و جنگل است. موقعیت تالش موجب زیبایی و جذابیت چند برابر آن شده است. تالش یکی از شهرهای همسایه آستارا می باشد. در صورتی که می خواهید از زیبایی ‌ها و جذابیت ‌های تالش اطلاع پیدا کنید بهتر است که پیش از سفر به این شهر جاهای دیدنی آن را بشناسید. دریا و جنگل به عنوان بهترین مکان های دیدنی تالش هستند. جنگل گیسوم یکی از جنگل های زیبا و خاص می باشد که در تالش قرار گرفته است. البته گیسوم نام یکی از روستاهای تالش است. راه رفتن در گیسوم و ساحل تالش به عنوان یکی از لذت بخش ترین تفریحات می باشد که می توانید انجام دهید.

فاصله آستانه اشرفیه تا تالش چقدر است ؟

تالش

کوه های تالش بسیار مرتفع هستند. قله های مرتفع تالش زیبایی شهر را چندین برابر کرده اند. دریاچه و رودخانه های زیادی در تالش قرار گرفته اند. کرگانرود یکی از پر آب ترین رودخانه های تالش می باشد. ییلاق سوباتان و آبشار ورزان به عنوان بهترین مکان های گردشگری تالش شناخته می شوند. در قسمت شرقی روستا غاری قرار گرفته است که مردم تالش معتقد هستند این غار طلسم می باشد. پارک جنگلی سیاهداران یکی دیگر از جاذبه های طبیعی تالش می باشد. سورتمه ریلی از وسط این پارک عبور پیدا می کند که در جنگل سیاه داران می توانید مشاهده کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهمن شیرگیر تالش IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    سلام دارم خدمت شما ازتالش وروستاهای تالش دیدن کنید کوها ودریا رزمنده ایثارگر بهمن شیرگیر جماکوه تالش بزرگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید