فاصله آستانه اشرفیه تا بندر انزلی بر اساس سرعت میانگین کیلومتر بر ساعت تعیین خواهد شد. مسافت آستانه اشرفیه و بندر انزلی 62 کیلومتر می باشد.

همه چیز در مورد فاصله آستانه اشرفیه تا بندر انزلی

سلام نو-سرویس گردشگری: فاصله آستانه اشرفیه تا بندر انزلی بر اساس سرعت میانگین کیلومتر بر ساعت تعیین خواهد شد. مسافت بین آستانه اشرفیه و بندر انزلی 62 کیلومتر است. اگر شما بخواهید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر مسافت آستانه اشرفیه تا بندر انزلی را طی کنید حدود ۳۷ دقیقه باید در مسیر باشید. طی مسیری که می‌گذرانید می‌توانید از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید. همچنین شهرهای متفاوتی بین آستانه اشرفیه تا بندر انزلی قرار گرفته اند. هر یک از این شهرها جاذبه های طبیعی و زیبایی دارند. بنابراین اگر مایل هستید که در مسیر توقف داشته باشید می‌توانید یکی از شهرهای زیبای مسیر را انتخاب کنید.

در فاصله آستانه اشرفیه تا بندر انزلی چه شهرهایی قرار گرفته اند ؟

در فاصله آستانه اشرفیه تا بندر انزلی شهر های ابراهیم سر، چولاب، رشت اباد، لولمان، رودبارکی، گرباشده، جورجیا برگ کل، لاله دشت، جعفرآباد، طالب آبد و … قرار گرفته اند. نیمی از مسیری که طی می کنید مربوط به شهرهای آستانه اشرفیه است. اما نیمی دیگر از مسیر روی خط ساحلی می باشد. به همین دلیل شما می توانید از زیبایی های خط ساحلی لذت ببرید. توجه داشته باشید که زمان طی کردن مسیر، مکان گردشگری و استراحتگاه های متفاوتی قرار گرفته است. به همین دلیل به راحتی می‌توانید طی مسیر استراحت کنید و از امکانات گردشگری استفاده نمایید.

مشخصات شهر آستانه اشرفیه

شهر زیبای آستانه اشرفیه یکی از شهرهای استان گیلان می باشد. این شهرستان از آنجایی که به دریای خزر نزدیک است فاصله کمی با شهرهای بندری دارد. به همین دلیل فاصله آستانه اشرفیه تا بندر انزلی بسیار کم می باشد. شما به راحتی می توانید از این شهر به شهرهای شمالی ایران سفر کنید. رودخانه سفید رود یکی از مهمترین رودخانه های شهر می باشد که از قسمت شمال غرب شهرستان آستانه اشرفیه رد می شود. همین امر موجب شده که باغ ‌های فراوان و پربار کشاورزی در این شهرستان وجود داشته باشد. آستانه اشرفیه آب و هوایش مرطوب و معتدل است. پیش از سفر به این شهر باید بدانید که درصد رطوبت آن بسیار زیاد می باشد. در تمامی فصل های سال می توانید به این شهر سفر کنید و از زیبایی های شهر لذت ببرید. بهار و تابستان به عنوان بهترین فصل های سفر به آستانه اشرفیه هستند.

جاذبه های گردشگری شهر آستانه اشرفیه

درختان ازگیل، گلابی وحشی، انار، گردو، توسکا سیب، توت و ... به عنوان بهترین درخت هایی هستند که در مسافت آستانه اشرفیه تا بندر انزلی مشاهده می کنید. پرندگان غیر مهاجر و مهاجر در آستانه اشرفیه زندگی می کنند. از بین آنها شاهین، پرستو، قرقاول، باز، سینه سرخ و ... را می توانیم معرفی کنیم. در آستانه اشرفیه مکان های دیدنی متفاوتی وجود دارد. هر یک از این مکان ها جذابیت و ویژگی خاصی دارند. پارک ساحلی آستانه اشرفیه یکی از بهترین جاذبه های طبیعی این شهر است که در کنار رودخانه سفیدرود می باشد. امکانات گردشگری و تفریحی مطلوبی از این پارک دریافت می‌ شود. تالاب و و پل چوبی کیاشهر یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آستانه اشرفیه است.

همه چیز در مورد فاصله آستانه اشرفیه تا بندر انزلی

شهرهای آستانه اشرفیه و بندر انزلی

پل چوبی و تالاب کیاشهر در قسمت شمالی شهر قرار گرفته است. زمان طی کردن مسیر آستانه اشرفیه تا بندر انزلی می توانید از این پل بازدید کنید. این پل حدود یک متر از وسط تالاب عبور می‌ کند تا به ساحل برسد. پارک ملی بوجاق، پارک جنگلی کیاشهر، پارک جنگلی صفرابسته، اسکله ماهیگیری کیاشهر و ... به عنوان دیگر جاذبه‌های طبیعی آستانه اشرفیه شناخته می‌ شوند. روستاهای لسکوکلایه، دستک، روستای کماچال، روستای فوشازده، دهنه سر، درگاه، تجن گوکه، امشل، و عسگر آباد دهکا به عنوان روستاهای مهم شهر آستانه اشرفیه هستند. همچنین رودخانه سفید رود و رودخانه حشمت رود به عنوان مهمترین رودخانه های آستانه اشرفیه شناخته می شوند. بناهای تاریخی متفاوتی مانند پل خشتی نیاکو، پل خشتی تجن گوکه و آرامگاه سید جلال الدین اشرف در این شهر قرار گرفته است.

فاصله آستانه اشرفیه تا بندر انزلی و مشخصات بندر انزلی

بعد از طی کردن فاصله آستانه اشرفیه تا بندر انزلی می‌ توانید از جاذبه های گردشگری بندر انزلی بازدید نمایید. تالاب انزلی، آکواریوم انزلی، کلبه وحشت انزلی، حافظیه بندر انزلی، مرکز خرید خاطره، دهکده ساحلی و ... به عنوان مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر شناخته می شوند. بندر انزلی به عنوان پرجمعیت ترین شهر استان گیلان معرفی می ‌گردد که رتبه دوم شهرهای بندری را به خود اختصاص داده است. بندر انزلی یکی از دیدنی ترین و بهترین بنادر ایران است. یکی از مهمترین مکان های گردشگری بندر انزلی تالاب یا مرداب انزلی می باشد. این تالاب در قسمت جنوب غربی شهر قرار گرفته است. به عنوان مهمترین تالاب کشور ایران تالاب انزلی را معرفی می‌کنند.

همه چیز در مورد فاصله آستانه اشرفیه تا بندر انزلی

فاصله آستانه اشرفیه تا بندر انزلی

تالاب‌های بین ‌المللی محل مناسب برای تخم ریزی آبزیان هستند. همچنین به دلیل شکل گیری لاله مرداب و همچنین وجود نیلوفرهای آبی منظره بی نظیری در تالاب به وجود آمده است. از آنجایی که مسافت آستانه اشرفیه تا بندر انزلی روی خط ساحلی گرفته است، شما می توانید به راحتی از بندر انزلی به دیگر بخش ‌های خط ساحلی سفر کنید. با طی کردن خط ساحلی از دیدن شهر های متفاوت لذت خواهید برد. بنابراین زمان بررسی فاصله این دو شهر باید در مورد ویژگی های هر یک از آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    9 0
    همه جا از دست این گردشگران پر از زباله شده زیباییها کمتر دیده میشود زباله بیشتر شهر داریها همت جمع اوری زیاله ها رو ندارن
  • Sea boy IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    وای چقد سوتی داره این متن جورجیا برگ کل، طالب آبد،ابراهیم سر!! اینا دیگه کجای نقشه هستن به ماهم بگید بدونیم نوشته فاصله آستانه تاانزلی (که از مسیرکیاشهروجاده زیباکنارمیرن) ۶۲ کیلومتره که اصلا اینطور نیست، نهایتا پنجاه کیلومترمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید