سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دعوایش با مربی استقلال خوزستان گفت: در ورزشگاه حتی نیروی انتظامی هم نبود.

توضیحات فکری درباره اتفاقات تلخ بازی با استقلال خوزستان
به گزارش سلام نو به نقل از جی پلاس، سرمربی سایپا درباره امید تیمش برای صعود گفت: سایپا یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ماست و حتی در لیگ قهرمان شده است. این تیم در آسیا حضور داشته است. سایپا تیمی است که بازیکنان بسیار زیادی به فوتبال ما معرفی کرده و لژیونر داشته است. هم از نظر بازیکن سازی و هم از نظر ساختار باشگاه کامل است و تیم های زیادی دارد. همه دست اندارکاران کارخانه و مدیران تلاش می کنند که تیم بتواند به لیگ برتر بازگردد چرا که جایگاه ما دسته اول نیست.

فکری درباره اتفاق های هفته گذشته و دعوایش با مربی استقلال گفت: همه می دانستند و رئیس سازمان لیگ دسته هم گفته بود که حضور تماشاگران ممنوع است اما متاسفانه برخی تیم ها تخلف می کنند برای انجام تخلف بعدی. ورود تماشاگر تخلف بود. همان تماشاگران تحریک می کنند و بی احترامی می کنند. ما هر جا می رسیم به ما می گویند تو فکری هستی و باید تحمل کنی. در تمام دنیا از کسانی که اسم دارند محافظت می کنند. اگر من محمود فکری هستم وقتی به من بی احترامی می شود با آنها برخورد شود من می دانم که قانون پشت من است و نمی روم که خودم حقم را بگیرم. در ورزشگاه حتی نیروی انتظامی هم نبود. این بازی چرا برگزار می شود.

ورود تماشاگران غیرقانونی بود

بازیکن و سرمربی اسبق استقلال ادامه داد: تماشاگر را غیرقانونی وارد ورزشگاه می کنند. بعد تحریک می کنند که به فلانی بی احترامی کنید و بعد به نفرات شان می گویند که بروید فیلم بگیرید. این خیلی بی اخلاقی است. اگر من ذاتا آدم فحاشی باشم باید با من برخورد شود. اگر من محمود فکری بزرگ هستم ناموسم هم بزرگ است دیگر! به من می گویند شما تحمل کنید اما هیچ برخوردی نمی شود.

فکری درباره دوطرفه بودن فحاشی و دعواها گفت: من پشت نیمکت تیمم نشسته بودم اگر من را به VIP هدایت می کردند، من می رفتم. 45 دقیقه کامل من فحش خوردم. بعد از این که این همه به من بی احترامی شد. اشیا و بطری آب پرت شد اما باز من تحمل کردم و به مربی خسته نباشید گفتم. اما آن جا دوباره فحاشی ادامه پیدا کرد و من بالا رفتم. قرار نبود اتفاقی بیفتد اما هر دو عصبانی بودیم بحث شد و کار بالا گرفت. در عکس برخورد بد نشان داده اما ضربه ای که زدم ضربه ای نبود که بخواهد آسیب وارد شود. من از آقای بختیاری زاده بابت کارم عذرخواهی می کنم. من محمود فکری هستم و باید سعه صدرم بیشتر باشد. حال همه ما بد است. وقتی حال خوبی نداریم خودمان کمک نکنیم به حال بدمان.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    جالب بود( محمودفکری بزرگ)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید