معاون شورای امنیت روسیه پس از حملات موشکی به کی یف گفت: اوکراین با حملات بیشتری مواجه خواهد شد.

تهدید تازه روسیه علیه اوکراین: حملات تمام نشده است
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پس از حملات موشکی که صبح امروز (دوشنبه) علیه کی‌یف انجام شد، معاون شورای امنیت روسیه گفت که اوکراین با حملات بیشتری مواجه خواهد شد.

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه در کانال تلگرام خود نوشت: «قسمت اول تمام شد. قسمت‌های دیگری هم هستند... من موضع شخصی خودم را ابراز خواهم کرد...کشور اوکراین که ساختار کنونی آن براساس رژیم سیاسی نازی است، تهدید مستقیم، مداوم و مشخصی علیه روسیه محسوب می‌شود. در نتیجه، علاوه‌بر محافظت از مردم خودمان و همچنین حفاظت از مرزهای کشورمان، هدف بعدی ما باید نابودی و انحلال رژیم اوکراین باشد.»

پس از ماه‌ها آرامش نسبی، پایتخت اوکراین امروز هدف چند موشک قرار گرفت. رسانه‌های اوکراینی مدعی هستند که صبح امروز صدای چندین انفجار در کی‌یف شنیده شد که ناشی از پرتاب موشک بوده و اطلاعات مربوط به انفجارها توسط شهردار شهر کی‌یف، ویتالی کلیچکو نیز تایید شده است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در پستی در کانال تلگرامی خود تایید کرد که حملات موشکی در سراسر اوکراین صورت گرفته است.

حملات گزارش‌شده پس از آن صورت گرفت که مسکو سرویس‌های امنیتی اوکراین را به سازماندهی بمب‌گذاری در کامیونی متهم کرده که به پل کریمه، که شبه جزیره را به سرزمین اصلی روسیه متصل می‌کند، آسیب رساند. به گفته مقامات، حداقل سه نفر در این حمله کشته شدند. اوکراین دخالت در آن را نه تایید و نه رد کرده است. با این حال، چندین مقام عالی رتبه و سازمان های دولتی آشکارا این بمب‌گذاری را جشن گرفتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید