مائول فرناندز، هافبک خارجی پر سر و صدای سپاهانی‌ها، در ۸ هفته گذشته غیبت‌های زیادی داشته است و علت این غیبت‌ها مصدومیت این بازیکن بوده و مشخص نیست در هفته‌های آینده می‌تواند به تیمش بازگردد یا نه.

غیبت بی‌سابقه ستاره مصدوم سپاهان

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مائول فرناندز یکی از بازیکنان با سابقه پرتغالی است که در لیگ برتر ایران حضور دارد. این هافبک به همراه ژوزه مورایس به سپاهان آمد و خرید پر سر و صدایی بود. فرناندز با سابقه بازی در والنسیا، اورتون و بنفیکا لباس سپاهان را بر تن کرد تا به جذابیت‌های لیگ ایران اضافه کند.

به نظر می‌رسید سپاهانی‌ها خرید خوبی انجام داده‌اند. این بازیکن از کیفیت بالایی برخوردار است اما به دلیل سن بالایی که دارد، غیبت‌های زیادی در ۸ هفته گذشته داشته است و نتوانسته به تیمش کمک چندانی کند. این هافبک ۳۶ ساله در بازی دوستانه پیش فصل مقابل خوشه طلایی در حال گرم کردن مصدوم شد. او البته به شروع لیگ رسید اما در هفته اول فرصت چندانی مقابل استقلال پیدا نکرد و تنها یک دقیقه بازی کرد.

فرناندز در ۴ هفته بعدی ۳۲۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت اما پس از آن دوباره مصدوم شد. او در سه بازی مهم تیمش غیبت داشت و هنوز مشخص نیست در هفته‌های آینده می‌تواند برای تیمش به میدان برود یا خیر.

غیبت فرناندز با وجود مصدومیت جلال‌الدین علی محمدی و کمبود بازیکن و هم‌چنین مشکلات این تیم در نقاط مختلف زمین شرایط را برای ژوزه مورایس دشوار کرده است. جذب این ستاره پر سر و صدا نتوانسته کمکی به طلایی‌پوشان کند و این مساله ضربه بزرگی به این تیم زده است.

در عین حال برخی از کارشناسان نسبت به عملکرد بازیکنان خارجی سپاهان انتقاد زیادی داشته‌اند و کیفیت کامسوبا، نیلسون جونیور و رناتو داسیلویرا را برای سپاهانی‌ها ایده‌آل نمی‌دانند. باید منتظر ماند و دید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر سپاهانی‌ها با حضور بازیکنان خارجی خود می‌توانند عملکرد قابل قبولی را به ثبت برساندند یا خیر.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید