۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 55392878

منطقه آزاد کیش به عنوان مقصدی محبوب در میان مسافران به شمار می‌رود و بسیاری تمایل دارند بدانند تفریحات کیش باز است.

تفریحات کیش باز است

سلام نو _ سرویس گردشگری: جزیره کیش مقصدی گردشگری محسوب می‌شود و اینکه تفریحات کیش باز است برای گردشگران زیادی مهم تلقی می‌شود چرا که یکی از هدف‌های مسافران برای سفر به کیش تجربه تفریحات متنوع آن است. این جزیره دیدنی و زیبا در جنوب ایران واقع شده و در دل آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس قرار دارد و در دسته‌بندی اقلیمی، اقلیم گرم و مرطوب را به خود اختصاص داده است. سفر به کیش در هر زمان خاطره‌انگیز و پر شگفتی است چرا که در هر فصلی این جزیره با ویژگی‌ها و البته تفریحاتی که دارد شما را شارژ می‌کند.

تفریحات دریایی کیش

برای اینکه بدانیم تفریحات کیش باز است مروری بر تفریحات دریایی این جزیره با چشم‌اندازهای بی‌نظیر داشته باشیم. پر واضح است که تفریحات دریایی طرفداران بسیاری دارد و انجام برخی از آن‌ها به صورت گروهی است و بعضی نیز به شکل انفرادی قابلیت تجربه دارند. غواصی، فلای بورد، پدل بورد، شاتل سواری، بنانا سواری، قایق سواری، ماهیگیری، جت اسکی، اسکی روی آب، اسکوتر زیردریایی، پاراسل و گشت دریایی از جمله تفریحات دریایی جالب توجه در جزیره کیش است که انجام هر کدام از آن‌ها به شدت توصیه می‌شود.

تفریحات کیش باز است

لیست تفریحات آبی کیش

  • پاراسل کیش
  • شاتل کیش
  • بنانا، دریانوردی با تیوپ موزی شکل
  • غواصی،
  • اسنورکلینگ
  • اسکوتر زیر دریایی،
  • کایاک سواری
  • جت اسکی
  • پدل بورد
  • اسکی روی آب
  • سی باب
  • کایت بوردینگ
  • کشتی‌های تفریحی کیش
  • گشت دریایی کیش
  • بادی مارینا کیش
  • ماهیگیری
  • قایق سواری
     

اگر دنبال تفریح اقتصادی هستید: تفریحات رایگان کیش

تفریحات آبی جزیره

در راستای مطلع شدن درباره اینکه تفریحات کیش باز است پیشنهاد می‌شود توجهی به تفریحات آبی کیش داشته باشیم چرا که بدون تردید طی سالهایی که این تفریحات در یک مجموعه قابل انجام دادن شده است، محبوبیتی مثال‌زدنی در میان ساکنان، مسافران داخلی و گردشگران خارجی کسب کرده. برای انجام تفریحات آبی نیاز است تا به جنوب جزیره، جاده جهان و پارک آبی اوشن برویم و تفریحات، خدمات و امکانات رفاهی که در آن وجود دارد را تجربه کنیم و حسابی به وجد بیاییم.

تفریحات کیش باز است و پارک آبی اوشن از سال ۱۳۹۵ در حال فعالیت و لاکچری پارک آبی کیش است. در این مجموعه بزرگ ۵.۶ هکتاری سه راید آرام، تند و هولناک برای تفریح وجود دارد و در آن پارکینگ، بستنی بار، رستوران و کافه نیز به عنوان فضاهای رفاهی در دو سانس صبح و عصر امکانات مورد نیاز کاربرها را فراهم می‌کنند. اتفاق خوشایند در پارک آبی اوشن وجود فضاهایی مخصوص کودکان و همین‌طور نوجوانان است که سبب می‌شود همراهان بزرگسال آن‌ها به سهولت تفریحات مختص خود را داشته باشند و هر یک کیف و خوشی خود را داشته باشند.

تفریحات کیش باز است

تفریحات غیرآبی کیش باز است

زمانی که درباره تفریحات کیش باز است صحبت می‌شود بهتر است از تفریحات غیرآبی جزیره نیز مطلع شویم، تفریحاتی که هوادارن خاص خود را در جزیره دارد و طی انجام هر یک از آن‌ها می‌شود هیجان و شور را تجربه کرد. از جمله تفریحات غیرآبی در کیش می‌توان به سافاری، بانجی جامپینگ، جایروکوپتر، تله کابین، پارک برفی کیش و اتاق‌های فرار اشاره کرد و گفتنی است که در صورت علاقه به بازدید از فضاهای طبیعی و تاریخی داشته باشید، رفتن به شهر زیرزمینی کاریز و همین‌طور بازدید از تک بادگیر کیش و خانه بومیان خالی از لطف نخواهد بود.

همان گونه که ذکر شد، جزیره کیش مملو از جاذبه‌های تفریحی است و هر ساله مسافران زیادی برای تجربه هر یک از آن‌ها به این نقطه سفر می‌کنند، در کنار تفریحات دریایی، آبی و غیرآبی بسیاری از حضور در جنگ‌ها و شوهایی که در جزیره اجرا می‌شود و رفتن به رستوران‌های با کیفیت آن لذت می‌برند و تعدادی نیز خرید کردن را نوعی تفریح می‌دانند و مایل هستند تا در مراکز خرید متفاوت کیش قدم بزنند و خرید کنند. مراکز خرید کیش نیز به صورتی است که می‌توان با هر بودجه‌ای در آن‌ها به خرید پرداخت چرا که در جزیره مرکز خرید ارزان و مناسب در کنار مراکز خرید گران و لوکس وجود دارد.

خفن‌ترین تفریحات آبی کیش که حتما باید ببینی + ویدیو

۱. فلای بورد

اگه می‌خواین یکی از متفاوت‌ترین تفریحای دریایی رو تجربه کنید حتما برید سراغ فلای بورد کیش. شاید بار اول یکم واستون سخت باشه که خودتون رو کنترل کنید ولی می‌تونید تا ارتفاع ۱۲ متری بالا برید. حواستون باشه بلد بودن شنا یکی از الزاماته استفاده از این تفریح هیجان انگیزه.

۲.پاراسل

واسه اونایی که پرواز دوست دارن پاراسل خیلی جذابه و می‌تونید از اون بالا از دیدن خلیج فارس زیبا لذت ببرید.

۳.غواصی

فکر کن بتونی از نزدیک ماهی‌ها و دنیای زیر آب رو ببینی. واسه اونایی که تجربه غواصی ندارن شاید اولش یکم سخت باشه ولی بعد که عادت کردی رویایی‌ترین لحظه رو تو کیش سپری می‌کنی.

۴.شاتل

اگر میخواین نهایت سرعت و هیجان سر خوردن و کشیده شدن روی آب رو تجربه کنین، شاتل سواری بهترین انتخابه.

۵.اسکوتر زیر دریایی

یکی از جدیدترین تفریحای آبی، اسکوتر زیر دریاییه که غواصی رو واست مثل آب خوردن میکنه، حتی می‌تونی زیر دریا غذا بخوری و نیازی نیست دیگه شنا بلد باشی؛ واسه همین بچه ها هم می‌تونن به راحتی از این اسکوتر استفاده کنن

۶. پدل بورد

با پدل بورد تو کیش می‌تونین از خلیج فارس یه جور دیگه لذت ببرید. اگه بچه همراتونه، می‌تونید اونو قسمت جلویی تخته نگه دارید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید