۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 55392867

جزیره کیش پر از جاذبه‌های هیجان‌انگیز است که تجربه هر یک بی‌نظیر خواهد بود، با ما همراه باشید تا بهترین تفریحات دریایی کیش را معرفی کنیم.

بهترین تفریحات دریایی کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: بهترین تفریحات دریایی کیش در میان ساکنان و مسافران این جزیره دیدنی محبوبیت خاصی دارد و سلیقه‌های متفاوتی را پوشش می‌دهد. منطقه آزاد کیش به عنوان مقصدی بی‌نظیر از نظر مسافران داخلی و گردشگران خارجی به حساب می‌آید چرا که جاذبه‌های طبیعی و تفریحی فراوانی را در خود جای داده است. کیش در جنوب ایران و در بین آب‌های زلال و شفاف خلیج همیشه فارس قرار گرفته و به لحاظ شرایط اقلیمی در دسته آب‌وهوای گرم و مرطوب جای دارد و به همین دلیل بسیاری ترجیح می‌دهند تا در بازه میانه پاییز تا اوایل بهار به آن سفر کنند و دمای مطلوب‌تری را تجربه کنند.

بهترین تفریحات کیش در آب‌های خلیج فارس

برای تجربه بهترین تفریحات دریایی کیش نیاز است تا به ساحل‌های زیبا و دیدنی آن برویم و از طریق کلوپ‌هایی که تفریحات دریایی را ارائه می‌دهند برای تهیه بلیت و انجام تفریح اقدام کنیم. تفریحات دریایی کیش پر شمار هستند و هر یک جذابیت و ویژگی خاص خود را دارد و در صورتیکه درباره نوع، هزینه و مدت زمان استفاده آن‌ها اطلاعات درخور توجهی داشته باشیم سبب می‌شود پیش از انتخاب تفریحات بتوانیم بهترین آن‌ها را با در نظر گرفتن میل و سلیقه و نیز بودجه خود گزینش کنیم.

بهترین تفریحات دریایی کیش به صورت انفرادی و گروهی برگزار می‌شود و این امکان را به کاربر می‌دهد تا تجربه‌ای تکرار نشدنی به شکل فردی یا به همراه خانواده، دوستان و حتی مسافران وگردشگران دیگر داشته باشد. اگر بخواهیم تفریحات دریایی در جزیره کیش را برشماریم به این لیست شوق‌انگیز می‌رسیم؛ شاتل سواری، بنانا سواری، چتر پاراسل، جت اسکی، فلای بورد، اسکوتر زیردریایی، غواصی، پدل بورد، کایت بوردینگ، قایق سواری، شنا، ماهیگیری و شناور آکواریوم.

بهترین تفریحات دریایی کیش

۳ تا از بهترین تفریحات دریایی جزیره کیش

غواصی: از بهترین تفریحات دریایی کیش به شمار می‌آید و تفریح فردی محسوب می‌شود. برای انجام این تفریح شورانگیز نیاز به داشتن مهارت شنا نیست و می‌توان در تمام ایام سال با مراجعه به سایت‌هایی که امکان غواصی را فراهم می‌کنند، به وسیله آموزشی که پیش از تفریح داده می‌شود و همراهی مربی حرفه‌ای لذتی تمام نشدنی را تجربه کنید. رفتن در عمق آب‌های خلیج فارس و دیدن آبزیان بی‌بدیل در آن بدون شک پر از شگفتی و هیجان خواهد بود، به ویژه زمانی که خیال شما برای تجهیزات و وجود مربی آسوده باشد. گفتنی است که امکان غواصی در سایت‌هایی نظیر بیگ کورال و ژوراسیک پارک، کشتی یونانی، کشتی داما، سمبارون، کلبه هور و ساترن کرک وجود دارد.

شاتل سواری: این کار نیز یکی از هیجان‌انگیزترین و بهترین تفریحات دریایی کیش به حساب می‌آید و از آن به عنوان یک تفریح گروهی یاد می‌شود که طی آن بعد از پوشیدن جلیقه نجات و کلاه مخصوص، با همراهان خود یا با مسافران دیگر سوار بر یک تیوب متصل به قایقی تندرو می‌شوید و به وسیله همین قایق بر روی آب‌هایی آبی و زیبا کشیده خواهید شد. به طور معمول شخصی که قایق را هدایت می‌کند سعی بر آن دارد تا افراد سوار بر شاتل را به درون آب پرتاب کند و همین هیجان این تفریح را دو صد چندان می‌کند.

گشت دریایی: این تفریح که به عنوان یکی از بهترین تفریحات دریایی کیش به شمار می‌آید می‌توان از ساحل و جزیره فاصله گرفت و دل به دریایی بی‌کران و آرام زد. طی این تفریح که می‌تواند از یک تا پنج ساعت متغیر باشد شما بر روی آب‌های خلیج همیشه فارس گشت می‌زنید و چشم‌اندازها و مناظری کم‌نظیر را در ذهن ثبت می‌کنید و وجودی سرشار از آرامش به ساحل باز خواهید گشت.

بهترین تفریحات دریایی کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید