وزارت امور خارجه اسرائیل در اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره امور داخلی ایران مدعی شد که مردم اسراییل در مبارزه برای آزادی، کنار ایرانیان شجاع ایستاده‌اند!

ادعای وزارت خارجه اسرائیل: در کنار ایرانیان شجاع ایستاده‌ایم

وزارت امور خارجه اسرائیل در پیامی، اظهاراتی مداخله‌جویانه را درباره امور داخلی ایران مطرح کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، صفحه توییتر وزارت امور خارجه اسرائیل در پی اتفاقات اخیر در ایران، در اقدامی مداخله‌جویانه با انتشار ویدیویی نوشت: مردم اسراییل در مبارزه برای آزادی، کنار ایرانیان شجاع ایستاده‌اند!

در پی بروز برخی ناآرامی‌ها طی هفته‌های اخیر در ایران، مقامات چند کشور اروپایی و آمریکا به دخالت در امور داخلی ایران پرداخته‌اند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در واکنش به مداخله این کشورها در امور داخلی ایران در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود با بیان این‌که "اعتراض" و "اغتشاش" هم ماهیت متفاوتی دارند و هم نتایجی متفاوت گفت : در دگرگونی اوضاع و فراز و فرود زمانه، دولت و ملت ایران دوستان و دشمنان خود را بهتر می‌شناسد.

وی همچنین با اشاره به موضع گیری مقامات بعضی از کشورهای غربی در مورد تحولات این روزهای ایران و برخی از دخالت‌های آن‌ها در امور داخلی کشورمان نوشت: رفتار مداخله‌آمیز و حمایت آشکار برخی دولت‌های غربی از اغتشاشات اخیر در ایران و تداوم رفتارهای تحریک‌آمیز آنان اثبات کرد که آنها هر زمان فرصتی ببینند در اقدام مستقیم و غیرمستقیم علیه ثبات، امنیت و استقرار نظام و کشورمان تردید نخواهند کرد.

کنعانی خاطر نشان کرد: دشمنان فقط با جمهوری اسلامی مخالف نیستند، آن‌ها با ایران مخالفند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید