۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 55392776

باتوجه به اینکه هواداران فوتبال بی‌صبرانه منتظر شروع جام‌جهانی هستند بنابر ادعای موندو دپورتیوو، درخشش طارمی در جام‌جهانی باعث می‌شود تا پورتو برای حفظ این بازیکن به تکاپو بیافتد.

طارمی در انتظار درخشش بیشتر

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، هواداران فوتبال در سراسر جهان، بی‌صبرانه منتظر آغاز جام جهانی هستند. آنها هیجان زیادی دارند، چون معتبرترین رقابت فوتبال ملی دنیا در همین نزدیکی هاست. در این میان بحث و محاسبات سر اینکه کدام ستاره جام را به خانه می برد بسیار داغ است. مسی، نیمار، امباپه، دی‌بروین، پدری، کین و... نام هایی هستند که در ماه های آبان آذر اهالی فوتبال را پای تلویزیون میخکوب خواهند کرد.

با این حال جام جهانی به دلایل بسیار بیشتری برای ستاره های فوتبال هم مهم است و باید دید کدام تیم با درخشش ستاره خود شگفتی ساز می شود یا کدام بازیکن بعد از نمایشی دیدنی، درب باشگاههای بزرگ اروپایی را خواهد کوبید؛ اتفاقی که بارها بعد از جام رخ داده و یکی از نمونه های آن خامس رودریگز مهارنشدنی جام جهانی ۲۰۱۴ بود که درخشش در برزیل او را تا رئال مادرید رساند. موندو دپورتیوو در گزارشی، با اشاره به مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی پورتو را یکی از بازیکنانی دانست که جام جهانی، یک ویترین حسابی برای لینک شدن او به تیم های باشگاهی بزرگ خواهد بود.

درخشش بی‌پایان 

این نشریه با قرار دادن مهدی طارمی در بین بازیکنان نیمه گمنام در سطح عمومی بین المللی اما با قابلیت اثر گذاری بالا، در مورد او نوشت: ما در مورد یک بازیکن جوان صحبت نمی کنیم که ناگهان شکوفا شده و یک پیشنهاد دیوانه وار دریافت می کند. این در مورد یک فوتبالیست ۳۰ ساله است که به عنوان بازیکن وارد بهترین مرحله از شغل خود شده است و می تواند مثل آرشاوین که در چنین سنی با روسیه درخشید و به آرسنال پیوست، با یک دستاورد مهم، قطر را ترک و با یکی از تیم های بزرگ اروپایی قرارداد امضا کند. جای تعجب نخواهد داشت اگر طارمی به یکی از بهترین های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شود؛ پورتو در این مدت تلاش زیادی برای حفظ مهدی انجام داده ولی اگر این اتفاق بیافتد کار باشگاه پرتغالی خیلی سخت خواهد شد چرا که تقریبا غیرممکن است که بتواند طارمی را حفظ کند.

در ایران طارمی کاملا یک بت است. او یکی از بهترین های تاریخ تیم ملی و به وضوح ستاره تیم فعلی است. بازیکنی که در اوج آمادگی با هیکل و قدرت بدنی بالا، شم گلزنی بالایی هم دارد. طارمی در این فصل ۷ گل و ۶ پاس گل برای پورتو ثبت کرده و از این حیث بالاتر از تمام هم تیمی های خود قرار دارد. ایران در جام جهانی در گروهی دشوار با انگلیس، امریکا و ولز هم گروه است و به درخشش این ستاره آماده برای تاریخ سازی در قطر امید زیادی دارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید