ساعت ۴ بامداد جمعه ۱۵ مهر ماه به ۳ مرد در تهران با اسلحه وینچستر شلیک شد که یکی از آن ها جان باخت و دو نفر دیگر زخمی شدند.

شلیک مرگبار به ۳ مرد در تهران با اسلحه وینچستر

به گزارش سلام نو به نقل از ایران، کری‌خوانی‌های دوست قدیمی منجر به قتل مرد جوان و مجروح شدن دو نفر از دوستانش شد.

ساعت ۴ بامداد جمعه ۱۵ مهر مرد جوانی در تماس با مأموران کلانتری چیتگر عنوان کرد: من و دو نفر از دوستانم در شهرک دانشگاه مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ایم.

با اعلام این خبر مأموران کلانتری و اورژانس بلافاصله راهی محل شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوانی بر اثر شلیک گلوله جان باخته و در چند متری او هم دو مرد دیگر بشدت زخمی شده‌اند.

پس از آن گزارش، این جنایت به بازپرس محمدرضا صاحب جمعی اعلام و با حضور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم، تحقیقات آغاز شد.

تهدید دوست قدیمی در فضای مجازی

در ادامه یکی از مجروحان در توضیح ماجرا گفت: ما یک گروه دوستانه ۴ نفره داشتیم و چند ماه قبل با یکی از دوستان‌مان به نام کاوه به اختلاف خوردیم و او از ما جدا شد و مدام در فضای مجازی ما را تهدید می‌کرد.

وی گفت: کاوه می‌دانست که ما پنجشنبه‌شب‌ها در جایی از شهرک پاتوق می‌کنیم. بامداد جمعه بود که او در ابتدا با یک خودروی وانت به محل پاتوق ما آمد و به ما فحاشی کرد و بعد هم ما را تهدید کرد که تا چند دقیقه دیگر با اسلحه برمی‌گردد. ۱۰ دقیقه نگذشته بود که کاوه با اسلحه وینچستر به سراغ ما آمد و به هر ۳ نفر ما شلیک کرد.

پس از این اظهارات، در رابطه با ادعای مرد مجروح، بازپرس پرونده دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته و شناسایی راننده وانت و تحقیقات از کاوه را صادر کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید