بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در واکنش تندی درباره احتمال حمله حزب‌الله به اسرائیل گفت: ارتش اسرائیل آماده است و در صورت حمله لبنان را نابود می کنیم.

اگر حزب‌الله به اسرائیل حمله کند، لبنان را نابود خواهیم کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در صورتیکه حزب‌الله به اسرائیل حمله کند، تل آویو پاسخ قاطع خواهد داد.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان گفت‌وگوی تلویزیونی با "ویک اند نیوز" مدعی شد: "در صورتیکه حزب‌الله خطایی مرتکب شود و به هر طریقی به اسرائیل حمله کند، لبنان را نابود خواهیم کرد."

آمادگی ارتش اسرائیل برای هرگونه تنشی

بنی گانتس در ادامه افزود: ارتش اسرائیل آماده هر گونه تشدید تنش است.

وی همچنین تصریح کرد، توافق گازی با لبنان خوب است و همچنان امکان دستیابی به آن وجود دارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهار داشت، اسرائیل آماده دستیابی به توافق و مصمم به حفاظت از دارایی‌های خود است.

بنی گانتس ضمن اشاره به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی علیه توافق گازی با لبنان گفت: "نتانیاهو را از سال‌ها پیش می‌شناسم. از جنبه امنیتی و راهبردی آن را امضا می‌کرد."

پیشتر بنیامین نتانیاهو گفته بود: اگر توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان به صورت غیرقانونی انجام شود ما مجبور به اجرای آن نخواهیم بود. اول نوامبر ما با رهبری قدرتمند و لایقی که بتواند امنیت ما را حفظ کند به اسرائیل بازمی‌گردیم.

مذاکرات غیر مستقیم میان لبنان و رژیم صهیونیستی برای ترسیم مرزهای دریایی میان دو طرف اکتبر سال ۲۰۲۰ با نظارت سازمان ملل آغاز شد اما این مذاکرات پس از پنج دوره در مه ۲۰۲۱ به دلیل اختلاف‌نظر دو طرف بر سر مساحت منطقه مورد مناقشه متوقف شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید