نشریه فوربس ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را در صدر رده‌بندی پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان معرفی کرد.

لیست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، نشریه فوربس جدیدترین رده‌بندی پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان در سال 2022 را منتشر کرد که در این رده‌بندی کیلیان امباپه ستاره فرانسوی تیم پاری‌سن‌ژرمن در صدر قرار گرفته است و جای هم‌تیمی آرژانتینی‌اش لیونل مسی را گرفته است.

جایگاه جدید امباپه در رده‌بندی پردرآمدترین بازیکنان دنیا به لطف قرارداد جدید او با پاریسی‌هاست که تا سال 2025 اعتبار دارد. امباپه با قراردادی که تابستان امسال با پاریسی‌ها بست 110 میلیون دلار حقوق می‌گیرد و حداقل تا سه سال دیگر این رقم را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این او به موجب قراردادهایی که با اسپانسرهایش، شرکت EA و نایک دارد 18 میلیون دلار هم درآمد داشته است. به این ترتیب مجموع درآمدهای او در سال 2022 به 128 میلیون دلار می‌رسد.

پس از او لیونل مسی با 120 میلیون دلار در سال که شامل 65 میلیون دلار حقوقش از PSG است و 55 میلیون دلار می‌شود دومین بازیکن پردرآمد فوتبال دنیا در سال جاری میلادی بوده و کریستیانو رونالدویی هم که امسال 100 میلیون دلار درآمد داشته (شامل 40 میلیون دلار حقوقش از منچستریونایتد و 60 میلیون دلار دیگر از محل قراردادهای اسپانسری) نفر سوم است.

در جایگاه‌های بعدی نیمار (87 میلیون دلار)، محمد صلاح (53 میلیون دلار)، ارلینگ هالند (39 میلیون دلار)، روبرت لواندوفسکی (35 میلیون دلار)، ادن ازار (31 میلیون دلار)، آندرس اینیستا (30 میلیون دلار) و کوین دی‌بروینه (29 میلیون دلار) رده‌های بعدی را در اختیار دارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید