ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هر یک از بازیکنان یک عدد خودرو سانتافه نیوفیس ۲۰۱۸ اهدا می شود.

میزان پاداش صعود ملی‌پوشان به جام جهانی قطر مشخص شد / اهدای سانتافه ۲۰۱۸» به هر بازیکن
به گزارش سلام نو بع نقل ازجی پلاس، پس از پیگیری‌های متعدد ملی‌پوشان فوتبال ایران برای دریافت پاداش صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سرانجام مسئولان تصمیم گرفتند تا به هر یک از بازیکنان یک عدد خودرو سانتافه نیوفیس ۲۰۱۸ به عنوان پاداش اهدا کنند.

پس از دیدار برابر لبنان که با پیروزی دراماتیک شاگردان اسکوچیچ تمام شد برای اولین مرتبه شاهد اعتراض دسته جمعی بازیکنان تیم ملی به شرایط‌شان بودیم و آنها با اقدامی دسته جمعی نسبت به نحوه تدارکات و پشتیبانی تیم و همینطور عدم دریافت پاداش معترض شدند.

چند هفته پس از این اعتراض ملی‌پوشان بود که تیم ملی فوتبال ایران توانست با پیروزی مقابل عراق در دور برگشت رقابت‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مجوز صعود به قطر را در شرایطی در ورزشگاه آزادی به دست بیاورد که برخلاف دوره‌های پیشین خبری از حضور رئیس جمهور در ورزشگاه نبود؛ با این حال حضور چهره‌های نظیر مخبر معاونت رئیس جمهور، چمران رئیس شورای شهر تهران و حمید سجادی وزیر ورزش در کنار عزیزی‌خادم ملی پوشان را امیدوار کرد تا پاداش قابل توجهی برای صعود به جام جهانی دریافت کنند؛ این موضوعی بود که در پایان مسابقه با مصاحبه انتقادی مهدی طارمی به آن اشاره شد و از مسئولان خواست تا توجه ویژه‌ای به کار ملی‌پوشان داشته باشند و برای صعود به جام جهانی پاداشی خاص در نظر گرفته شود.

با این حال اتفاقاتی که در ماه‌های بعد پیرامون فدراسیون فوتبال رخ داد و به عزل عزیزی‌خادم و چند عضو هیئت رئیسه فدراسیون منتهی گردید، سبب شد تا در نظر گرفتن پاداش صعود به مسئله‌ای پیش پا افتاده مقابل مشکلات کلان فوتبال ایران تبدیل شود و به تعویق بیفتد.

تعیین پاداش صعود به جام جهانی

یکی از درخواست‌های بازیکنان تیم ملی برای تعیین پاداش صعود به جام جهانی دریافت مجوز ورود خودرو به کشور بود که حالا در فاصله کمتر از دو ماه مانده تا جام جهانی پس از تعیین تکلیف فدراسیون فوتبال گزینه مشابه دیگری از سوی مسئولان کشور برای جبران زحمات ملی‌پوشان فوتبال در نظر گرفته شده و قرار است به هر یک از ملی‌پوشان یک "سانتافه ۲۰۱۸ نیوفیس" برای صعود به جام جهانی داده شود؛ ماشین سواری‌ای که در حال حاضر قیمتی سه تا چهار میلیارد تومان دارد.

البته این تنها پاداش صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و پاداش‌های خاص و ویژه‌ای برای موفقیت در این تورنمنت در نظر گرفته شده که می‌تواند انگیزه‌های مالی و روانی خوبی برای شاگردان کی‌روش را در قطر مهیا کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید