کمال کامیابی‌نیا پس از چند هفته غیبت در بازی روز گذشته سپاهان - پرسپولیس به میدان رفت ، این بازیکن در لیگ بیست و دوم یک رکورد عجیب و جالبی خلق کرده است.

رکورد فوق‌العاده کامیابی‌نیا در لیگ بیست و دوم

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین؛ کمال کامیابی‌نیا در بازی روز گذشته سپاهان - پرسپولیس پس از چند هفته غیبت دوباره در ترکیب اصلی قرمزها به میدان رفت و ۹۰ دقیقه در زمین حاضر بود. این سومین حضور ثابت کمال در این فصل بود و نکته عجیب در خصوص هافبک کهنه‌کار پرسپولیس این است که در هر سه حضور ثابت او دیدارهای تیمش با نتیجه بدون گل تمام شده است.

این یعنی پرسپولیس با کمال کامیابی‌نیا هرگز موفق به گلزنی نشده و در مقابل هم هرگز گلی دریافت نکرده تا شماره ۱۱ پرسپولیس یک آمار جالب خلق کند.

مورد عجیب یک پرسپولیسی در لیگ بیست و دوم/عکس

کمال که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس است امسال کمتر از سال‌های گذشته از سوی یحیی مورد استفاده قرار گرفته و ۲۰۸ دقیقه از ابتدای فصل به میدان رفته است. سرمربی پرسپولیس در اکثر دیدارها ترجیح داده از نفراتی چون میلاد سرلک و سینا اسدبیگی بیشتر از کامیابی‌نیا استفاده کند و همین موضوع باعث نیمکت‌نشینی او شده است. البته کاپیتان دوم پرسپولیس دیروز مقابل سپاهان عملکرد نسبتا خوبی داشت و شاید در ادامه فصل بیشتر از سوی یحیی مورد استفاده قرار بگیرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید